سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیمه ایران:

30 درصد صاحبان وسایل نقلیه الحاقیه شخص ثالث گرفته‌اند

عضو هيات مديره و ناظر بر حوزه اتکايي و امور بين الملل شرکت سهامی بيمه ايران گفت: با توجه به اينکه نرخ ديه در ماه‌های حرام 200 ميليون تومان است، متاسفانه تاکنون فقط 30 درصد بيمه شدگان حق بيمه خود را به طور کامل پرداخت کرده‌اند.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي بيمه ايران ؛ مهدي رياحي‌فر با اشاره به اينکه ماه‌هاي شهريور،‌ مهر و آبان مصادف با ماه‌هاي حرام قمري ذي‌القعده، ذي الحجه و محرم است، از صاحبان خودرو خواست سريع‌تر براي تهيه الحاقيه بيمه شخص ثالث اقدام کنند.

عضو هيات مديره بيمه ايران با اشاره به طرح بيمه «مان»،‌ گفت: بيمه زندگي «مان» نماد ماندگاري، اطمينان و نشاط است که با ارائه طرح جديدي در بيمه، بيمه نامه انفرادي زندگي را به بازار عرضه مي‌کند، شرايط سني ملاک نيست و شامل همه گروه‌هاي سني از نوزادي تا بزرگسالي مي‌شود. 

رياحي‌فر با اشاره به اينکه ايران رتبه 37 پرداخت حق بيمه را در جهان دارد، گفت : سال 2012 کشورهاي آمريکا بيش از هزار ميليارد دلار، ژاپن 653 ميليارد دلار، انگليس 322 ميليارد دلار و ايران 12 ميليارد دلار حق بيمه دريافت کرده‌ است.

سالانه حدود 25 هزار نفر در تصادفات کشور جان خود را از بين مي‌روند،‌ همچنين رشد بيماري سرطان و تعدد مرگ مغزي در بين جوانان ما از جمله مواردي است که در صورت وقوع، زحمات فراواني را متوجه اطرافيان مي‌کند اما افراد با پوشش انواع بيمه‌ها مي‌توانند از اين مشکلات احتمالي دوري کنند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.