سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مقتدی صدر: عراق نباید اسیر دست اشغالگران باشد/ از دولت جدید عراق حمایت می‌کنیم

مقتدی صدر رهبر جریان صدر عراق در سخنانی که از شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر پخش شد گفت: عراق نباید اسیر دست طایفه‌گرها و تندروها و اشغالگران باشد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران مقتدی صدر رهبر جریان صدر عراق در سخنانی که از شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر پخش شد گفت: عراق نباید اسیر دست طایفه‌گرها و تندروها و اشغالگران باشد بلکه باید در قالبی دولتی که همه گروه‌ها را به طور مساوی در برداشته باشد اعتدال در پیش گرفته شود.

رهبر جریان صدر عراق با اشاره به ضرورت تلاش دولت جدید عراق برای حل مشکلات مردم بر حمایت از دولت جدید تاکید کرد.

مقتدی صدر در سخنانی که از تلویزیون الجزیره مباشر پخش شد تاکید کرد: بخش حائز اهمیتی از دولت تشکیل شده است. همه باید برای نهایی شدن تشکیل کابینه تلاش کنند، به ویژه در مورد وزارتخانه دفاع و کشور.

وی گفت: لازم است در تعامل با کشورهای دیگر نه کشورهای اشغالگر و بلکه کشورهای همجوار و کشورهای دوست رویکرد منعطفانه‌ای در پیش گرفته شود. این امر سبب قدرتمندی عراق با رویکرد اسلامی و انسانی می‌شود.

مقتدی صدر افزود: امروز ما از دولت جدید حمایت می‌کنیم تا یاری گر ملت باشد و شعار آن پیش از هر چیزی "مردم" باشد. این دولت باید قبل از تلاش برای استحکام بخشیدن به خود برای استحکام بخشیدن به مردم تلاش کند.

 این دولت باید پیش از خدمت  به نزدیکانش به ملت خدمت کند و این امر با حضور اعضای دولت در میان مردم تحقق می یابد تا آنها از مشکلات و رنج های مردم آگاه شوند و در جهت حل آن گام بردارند نه اینکه اعضای دولت در پشت دیوارها بنشینند و مردم را رها کنند.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.