سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نشست هم اندیشی طرح ارتقا کیفیت زندگی بانوان در منطقه11برگزار شد

نشست هم اندیشی طرح ارتقا کیفیت زندگی بانوان در سالن کنفرانس شهرداری منطقه با حضور مجریان طرح برگزار شد.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  محمد کریملو معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه11 در نشست هم اندیشی طرح ارتقا کیفیت زندگی بانوان که در سالن کنفرانس شهرداری منطقه برگزار شد اظهار داشت: بزرگترین مشکل خود اشتغالی در ارائه محصولات کارآفرین‌ها هماهنگی با واحد ساماندهی و مشاغل شهر تهران است.

وی با اشاره به این که بستر محلات بستری بسته است افزود:‌امور شورایاری و مدیران محلات به صورت سلیقه‌ای عمل می‌کنند و باید فشاری از طریق منطقه به آن‌ها وارد شود که اصلاحیه‌ای انجام شود،بخش اول که باید ساختار آن‌ راعوض کرد تا مردم بیشتری بتوانند از طریق محلات و شورایاران استفاده کنند.

در ادامه جلسه جمشید امینی مجری طرح ارتقای کیفیت زندگی بانوان منطقه اظهار داشت: این طرح در دو بعد عینی در شاخص‌های(حوزه اجتماعی، زیست محیطی، اقتصادی) و بعد ذهنی در شاخص‌های(امنیت و سیاست مندی، تأمین اجتماعی و مردمی) برگزار می‌شود.

وی با اشاره به این که طرح سال‌ها قبل از طریق مرکز مطالعات برنامه ریزی شهرداری تهران اجرا شده است افزود: زمانی که بحث مشارکت اجتماعی و تعهدات محلی و احساس امنیت می‌شود نمرات شناخت بانوان نسبت به آقایان پایین تر است.

وی تصریح کرد:‌از آن جایی که خانم‌ها در تحکیم بنیان خانواده تأثیر به سزایی دارد نیاز است بانوان از کیفیت زندگی بالاتری برخوردار باشند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.