سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به منظور طرح استقبال از مهر

برگزاری طرح جهادی لایروبی در سطح ناحیه یک

مدیر خدمات شهری ناحیه یک منطقه یک گفت:‌به منظور طرح استقبال از مهر، طرح جهادی لایروبی در سطح ناحیه یک انجام شد.

اسماعیل ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت:‌لایروبی سطح ناحیه، نهرهای رو بسته، روباز، خیابان‌های  اصلی پاسداران انجام شد.

وی خاطرنشان کرد:‌شستشوی جداره‌ها و در و پنجره‌های مدارس و پیاده‌روهای اطراف مدارس و تابلوهای سر در آن از جمله طرح‌های استقبال از مهر است همچنین رنگ آمیزی جداول سطح محدوده کامرانیه، فرمانیه، خیابان سعیدی و  خیابان ثروتی 20هزار متر طول اجرا شد.

*مرمت نوار حفاری در کوچه چیت ساز

حمید دلفان آذری مدیر فنی و عمران ناحیه یک منطقه یک گفت: مرمت نوار حفاری واقع در کوچه چیت ساز واقع در خیابان سعیدی انجام شد.

وی بیان کرد: تخریب آسفالت و روکش مجدد آسفالت کوچه خاص واقع در خیابان ناطقیان و همچنین تخریب و بازسازی پیاده روی خیابان سعیدی به متراژ 80متر مربع انجام شد.

مدیر فنی و عمران ناحیه یک منطقه یک خاطرنشان کرد:‌هم سطح سازی دریچه واقع در خیابان‌های فرمانیه، پاسداران و سعیدی همچنین احداث نهر پوشیده در کوچه لاله واقع در خیابان متقیان انجام شد.

*نهرسازی و  جدول گذاری در ناحیه 6

علیرضا عابدی مدیر فنی و عمرانی ناحیه 6 منطقه یک گفت:‌نهر سازی و جدول گذاری درسطح ناحیه 6 انجام پذیرفت و لکه گیری آسفالت حدود 450مترطول و اجرای آسفالت حدود 350تن درسطح ناحیه 6 انجام شد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.