سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صنعت پخش بستر مناسبی برای اشتغالزایی دارد

مدیر سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان با بیان اینکه کشور رو به جلو حرکت می‌کند، گفت: صنعت پخش بستر مناسبی به لحاظ اشتغالزایی، تولید و ارزش افزوده دارد و می تواند در حوزه اقتصاد نقش آفرین باشد.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران ، سید جواد تقوی مدیر عامل سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولید کنندگان در اولین کنفرانس صنعت پخش ایران که در سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما در حال برگزاری است، اظهار داشت: کسانی که اطلاعات را خوب دریافت نموده و آن را آنالیز می کنند تا بتوانند نسخه مدیریتی خود را براساس آن آماده و سپس اجرایی کنند، گروههای موفقی هستند.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم برگزاری این کنفرانس ما را به سمتی ببرد که سبب دقت دقیق و علمی و براساس انتظار عمومی باشد افزود: ماحصل این کنفرانس باید نسخه اجرایی و عملیاتی برای کار خود ارائه کند و در سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان نیز همه تلاش بر این است تا در حوزه مدیریت بازار کمک کنیم.

وی با بیان اینکه پخش مهمترین نیاز کشور در حوزه خدمات بین رساندن کالا از نقطه تولید تا مصرف است، تصریح کرد: صنعت پخش می‌تواند ایفای نقش مهمی در این درصد داشته باشد و در همه حوزه‌ها اعم از تامین، نگهداری، فروش، سود، حمل و نقل و بازاریابی کمک نماید.

به گفته وی، این صنعت باید مسیر رو به جلو داشته باشد و آثارش برای تولید کننده و مصرف کننده نمایان شود.


انتهای پیام/


 
برچسب ها: صنعت پخش ، تولید ، اقتصاد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.