سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ماجدی: نوبت هواداران استقلال است تا تیم را کمک کنند

سرپرست استقلال گفت: بازیکنان و کادر فنی هر چه در توان داشتند انجام دادند و پنج شنبه نوبت هواداران است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛میرشاد ماجدی  درباره ی شرایط تیمش قبل از بازی با نفت گفت: شرایط بسیار خوبی داریم. تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم و آماده ی بازی با تیم خوب نفت هستیم. نفت تیم قدرتمندی است اما استقلال هر 3 امتیاز بازی را می خواهد.

سرپرست استقلال در خصوص غایبان استقلال در این دیدار بیان کرد: تنها محروم ما در این دیدار میلاد فخرالدینی است و جاسم کرار و حنیف عمران زاده را نیز به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم. همچنین امیرحسین صادقی با ما دو جلسه تمرین کرده است و مشکل مصدومیت او برطرف شده است همچنین مگوییان نیز از امروز به استقلال ملحق شده است و در باره ی وضعیت این دو بازیکن کادر فنی تصمیم خواهد گرفت.

ماجدی در پاسخ به شایعه سفر کرار به عراق همراه با خانواده اش اظهار کرد: این اخبار شیطنت رسانه ای است و امسال می خواهند هر کاری انجام بدهند تا استقلال را بزنند. کرار به دلیل مصدومیت با تیم تمرین نمی کند و مشغول فیزیوتراپی در کلینیک استقلال است و دیروز نیز بر سر تمرین استقلال حاضر شد که نشان می دهد در ایران حضور دارد و شایعه رفتنش صحت ندارد.

او در پایان با یک خواهش از هواداران استقلال صحبت های خود را پایان داد: الان نوبت هواداران است. ما تا جایی که می توانستیم کار خودمان را کرده ایم. الان زمانی است که هواداران باید از استقلال حمایت کنند و بازی با نفت از آن بازی هایی است که ما نیاز داریم هواداران به تختی بیایند و شور و نشاط را به بازیکنان تزریق کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: ماجدی ، سرپرست ، استقلال ، نفت ، لیگ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.