سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با اصلاح و بهبود فرآیند انجام کار سطح سلامت اداری ارتقاء می یابد

معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران در مراسم معارفه معاون توسعه منابع انسانی شهرداری منطقه 8 ضمن قدردانی از زحمات مدیران و کارکنان این منطقه گفت: قطعا با اصلاح و بهبود فرآیندهای انجام کار سطح سلامت اداری ارتقاء می یابد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، دکتر داریانی در ابتدای این مراسم به سخنان شهردار تهران در خصوص توجه به درون سازمان و اهمیت نیروی انسانی به عنوان بالاترین سرمایه شهرداری در دوره جدید خدمت اشاره کرد و گفت: انتظارات من از معاونین منابع انسانی بسیار جدی و مسئولیت آنان بسیار سنگین است چرا که پایه گذاری و مدیریت یک ساختار، بسیار مهم تر و سخت تر از مدیریت ساختاری شکل گرفته می باشد.

معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران با اشاره به تفاوت انسانها با یکدیگر افزود:با نیروی انسانی باید با ظرافت، متانت و دقت برخورد شود.

وی تاکید کرد: وظیفه تک تک ما و همه مدیران و مسئولین است که با تکریم و نگهداشت صحیح نیروی انسانی، تحقق عملی و علمی تبدیل آن به سرمایه انسانی و در پی آن سازمان انسانی را شاهد باشیم.

داریانی با تشریح ظرافت برخورد با نیروی انسانی خاطرنشان کرد: انسانها دارای عواطف و روحیه های متفاوتی هستند که برخورد با آنان واکنش های مختلفی را در پی خواهد داشت. مدیر منابع انسانی باید به خصوصیات کارکنان حوزه خود واقف باشد، کارکنان حوزه کاری خود را به اسم کوچک بشناسد و از مسائل و مشکلات زندگی آنان مطلع باشد .

معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران در بخش دیگری از صحبت های خود در خصوص سلامت اداری گفت: سلامت اداری و مقابله با فساد یکی از مطالبات بنده از مدیران حوزه منابع انسانی است.

وی سلامت اداری و مقابله با فساد را امری پیشگیرانه دانست و اظهار امیدواری کرد تا با اصلاح و بهبود فرآیندهای انجام کار سطح سلامت اداری ارتقاء یابد.

داریانی تصریح کرد: نقطه آرمانی شهرداری تهران یک نهاد اجتماعی و سازمانی انسانی است. بنابراین از یک سو جامعه باید بپذیرد که ما یک نهاد اجتماعی هستیم و از درون هم نیروی انسانی خود را جزئی از سازمان بداند. همچنین منشور اخلاقی سازمان نه تنها قابی بر دیوارها باشد بلکه بر دل تک تک کارکنان نقش ببندد.

معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران بخش عمده هر دو قسمت را در آموزش دانست و افزود: آموزش هایی که مهارت کارکنان را ارتقاء دهد و همزمان آموزش های مرتبط با برخورد مناسب با دیگران، نقش موثری در رسیدن به این آرمان را ایفا کند.

داریانی در بخشی دیگر از سخنان خود به نظام شایسته سالاری اشاره کرد و گفت: شایسته سالاری از منظر کارکنان یعنی هر یک از کارکنان مسیر ارتقاء شغلی خود را شفاف بدانند و ببیند که در جذب یعنی انتخاب شایستگان-و در مسیر پرورش و آموزش آنان برای انتصاب در جایگاه مناسب- به درستی انتصاب ها صورت می گیرد. به گونه ای که هر کسی با توجه به شایستگی ها، آموزش ها و تجارب در جایگاه مناسب بکار گرفته می شود.

وی تاکید کرد: در شایسته سالاری تکیه و نگاه ما به نیروهای درون سازمان است.

گفتنی است  ، در پایان این مراسم وحید رخ دوست به عنوان معاون توسعه منابع انسانی منطقه 8 معرفی شد.


انتهای پیام/
برچسب ها: سلامت ، شهرداری ، منابع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.