سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سید احمد محمدی:

بر خلاف اظهار نظر برخی ها برای مدال به ازبکستان آمده بودم/از این که دست خالی به ایران برنمی گردم خوشحالم

دارنده مدال نقره مسابقات جهانی کشتی آزاد در وزن 65 کیلو گرم گفت:زمانی که به عنوان ملی پوش راهی رقابتهای جهانی ازبکستان شدم خیلی ها می گفتند صاحب مدال نخواهم شد که به لطف خدا ایت اتفاق رخ نداد.

سید احمد محمدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود:من از دست دوستانی که قبل از اعزام من به مسابقات جهانی در اظهار نظر هایی اعلام کردند صاحب مدال نخواهم شد اصلاً ناراحت نیستم در هر صورت آنها این طور برداشتی داشتند اما باور کنید تمام برنامه ریزی ام رسیدن به سکوی قهرمانی بود.

وی درباره کشتی ضعیفی که در فینال مقابل سوسلان رومانوف روس گرفت اظهار داشت:در هر صورت همانطور که می دانید مسابقات جهانی بعد از المپیم بزرگترین میدان ورزشی است،من هم اولین تجربه ام  بود در یک لحظه روی پل گیر کردم و ضربه شدم اما همین که دست خالی به ایران برنمی گردم وشرمنده مردم نیستم خوشحالم و امیدورام جواب اعتماد کادر فنی را پاسخ داده باشم.

محمدی در پاسخ به این سوال که چرا کشتی هایش فراز و نشیب داشت گفت:همه مربیان می گویند یکی از کشتی گیرانی که به راحتی می تواند امتیازهای از دست رفته را جبران کند من هستم که ای موضوع در دور سوم مقابل حریف مولداوی رخ داد، در هر صورت سبک کشتی که دارم تهاجمی است به همین دلیل پوئن های زیادی در مسابقاتی که دارم رد و بدل می شود.
وی درباره این سوال که رابه اش با میثم نصیری چطور است گفتکمن و میثم دو دوست خوب هستیم حتی شب قبل از مسابقات نیز تلفنی با هم صحبت کردیم و او برای من آرزوی موفقیت داشت به هر حال درست است ما 2 رقیب هستیم اما در عین رقابت رفاقتی خوبی هم با هم داریم.

محمدی در ادمه عنوان کرد: بازهم خدا را شکر می کنم که حداقل به یک مدال رسیدم،کار برای من تازه شروع شده ار این پس تمریناتم را جدیت بیشتری دنبال می کنم تا صاحب عناوین بهتر و  بیشتری در میادین مهم شوم.

ملی پوش وزن 65 کیلو گرم کشتی آزاد در خاتمه خاطرنشان کرد: برای رسیدن به این جایگاه در کشتی  سختی های بسیاری را متحمل شدم و دوست دارم اولین مدالم را به مادرم که هموراه حمایتم کرده تقدیم کنم.
 
در وزن 65 کیلوگرم سید احمد محمدی در نخستين تجربه حضور در رقابت هاي جهاني در دور اول ماکسی میلیان اوسرلیتنر از اتریش را با نتیجه 10 بر صفر شکست داد. وی در دور دوم گئورگی بوچور از رومانی را با نتیجه 7 بر صفر مغلوب کرد. محمدی در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 14 بر 11 میهایل ساوا از مولداوی را شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله نیز با نتیجه 17 بر 10 از سد مصطفی کایا از ترکیه گذشت و راهی دیدار فینال شد. محمدی در دیدار فینال مقابل سوسلان رومانوف از روسیه با نتیجه 7 - صفر (ضربه فنی) مغلوب شد و صاحب مدال نقره شد.

رده بندی انفرادی این وزن به شرح زیر است:

1- سوسلان رومانوف (روسیه) 2- سید احمدی محمدی (ایران) 3- میهایل ساوا (مولداوی) و مانداراخان گانزوریک (مغولستان)

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.