به گزارش
گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران، آقاي کلهر افزود: روسازي بتوني جاده ها از3 سال پيش در کشور آغاز و در برخي محورهاي گلستان، اصفهان و شيراز اجرا شده است.
مديرکل ساخت و توسعه راه هاي منطقه شمال شرق کشورگفت :ضروري است بخش صنعت با ماشين آلات پيشرفته تر واردعمل شود تا اين روسازي جاده ها به بتون افزايش يابد.
وي عمر مفيد ، کاهش 30 درصدي هزينه ، استفاده بهينه از منابع داخلي و کاهش آلودگي هوا را از مزاياي استفاده از بتون به جاي قير در جاده سازي عنوان کرد.
طرح زيرسازي بتوني در 47 کيلومتر مسير بيرجند به قاين هم با حضورآقاي کلهورآغاز شد و قرار است تا دو ماه آينده روسازي بتني شود.
انتهای پیام/