سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

اتحاد و همدلی بزرگترین دستاورد در دفاع مقدس است

فرماندار شهرستان دماوند اتحاد و همدلی ملت ایران را بزرگترین دستاورد دوران هشت سال جنگ تحمیلی دانست.

"ناصر محمودی فرد" در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار کرد: یکی از افتخارات ایران اسلامی که با گذشت بیش از سی سال به یادگار مانده، دوران هشت سال دفاع مقدس است.

وی ادامه داد: ملت ایران با وجود تحمل خفقان دوران رژیم پهلوی، توانستند انقلاب اسلامی را به پیروزی رسانند و اگرچه حلاوت و شیرینی این پیروزی با هشت سال جنگ تحمیلی و جان فشانی جوانان کشور کوتاه بود اما با درایت های رهبر معظم انقلاب و اتحاد مردم، توانستیم حماسه ایی عظیم خلق کنیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان دماوند با بیان اینکه عشق به رهبری، اتحاد و همدلی و نیز توکل به خدا و ائمه اطهار (ع) موجب شد تا ملت ایران در مقابل تجهیزات کامل دشمن ایستادگی کند، خاطرنشان کرد: دفاع مقدس متعلق به تمامی ملت ایران است و باید در راستای ارج نهادن به آن کوشید.

محمودی فرد بیان کرد: حفظ خاطرات و ارزش های دفاع مقدس از اولویت ها است که می تواند با برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی با توجه به تجربیات گذشته، اقدامات مطلوبی را انجام داد.

این مقام مسوول ضمن تاکید بر زنده نگاه داشتن یاد و خاطره دوران هشت سال دفاع مقدس، افزود: دفاع مقدس را می توان از جنگ های مردمی دانست زیرا ملت ایران بسیجی وار برای حفظ کشور و آرمان های انقلاب کوشیدند و امروز وظیفه ما زنده نگاه داشتن یاد و خاطرات آن دوران است./ز


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.