سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

برگزاری کنسرت مانعی بزرگ مقابل هنرمندان موسیقی

هنرمند موسیقی کشورمان گفت : برگزاری کنسرت برای هنرمندان موسیقی کشور به مانعی بزرگ تبدیل شده است ولی در این شرایط شرق استان تهران بستری مناسب برای برپایی کنسرت تلقی می شود .

حامد زمانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد شرایط اجرای کنسرت در پایتخت گفت : مردم در شهرستانهای استان تهران به ویژه در مناطق شرق استان مانند رودهن به عنوان مناطقی با برخورداری از قدمت تاریخی بالا در فرهنگ و ادب و هنر ایران زمین هنر دوست می باشند .

هنرمند موسیقی کشورمان در ادامه این مطلب تصریح کرد : ادارات فرهنگ و ارشاد در شهرستانهای پایتخت به خصوص در شرق استان تهران بستری مناسب برای اجرای کنسرت هنرمندان موسیقی کشور دور از حیاهو های پایتخت برای عرضه آثارشان به مردم فراهم نموده اند.

زمانی با تاکید بر اینکه اجرای کنسرت برای هنرمندان در موسیقی به مانعی بزرگ شباهت دارد ، اضافه کرد : هنرمند موسیقی برای عرضه البوم های خود در شرایط پر فراز و نشیب بازار موسیقی با مشکلات زیادی مواجه است و در نقطه مقابل برگزاری کنسرت تنها راه جبران هزینه ها و درامدزایی در این فضا است .

هنرمند موسیقی کشورمان در خاتمه اظهار داشت : استانها برخلاف پایتخت در بستر سازی برای برپایی کنسرت هنرمندان موسیقی سنت شکنی کرده اند و هنرمندان تمایل بیشتری برای اجرای کنسرت در شهرستانها را دارند./ز


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.