سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روزنامه های صبح ورزشی،

هر وقت خودم بخواهم می روم/مرد ماه هم آبیست/سپاهان دست به دامن پرسپولیسی ها شد

روزنامه های صبح ورزشی تیتر صفحه اول خود را به موضوع جلسه دیروز هیت مدیره پرسپولیس،سر مربی جدید سپاهان و پایان کار کشتی آزاد ایران در مسابقات جهانی اختصاص داده اند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،در پایان رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان که روزهای 17 و 18 شهریور ماه در شهر تاشکند ازبکستان برگزار شد، تیم ایران بدون کسب مدال طلا با 3 نقره و 2 مدال برنز با 45 امتیاز عنوان نایب قهرمانی این مسابقات را به خود اختصاص داد.


روزنامه پیروزی امروز در صفحه اول خود به موضوع سر مربی جدید سپاهان پرداخته است و مینویسد:
سپاهان باز هم دست به دامن پرسپولیسی هاشد.بازیکن سابق پرسپولیس جانشین سر مربی سابق سرخ ها شد

روزنامه استقلال جوان هم به صحبتهای فتح الله زاده پرداخته، وی در صحبتهایش از کاپ قهرمانی استقلال در آسیا می گوید  که دست کسی است از او می‌خواهم که او را برگرداند.

















در پایان رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان که روزهای 17 و 18 شهریور ماه در شهر تاشکند ازبکستان برگزار شد، تیم ایران بدون کسب مدال طلا با 3 نقره مسعود اسماعیل‌پور در 61 کیلوگرم، سیداحمد محمدی در 65 کیلوگرم و کمیل قاسمی در 125 کیلوگرم و 2 مدال برنز توسط حسن رحیمی و محمدحسین محمدیان در اوزان 57 و 86 کیلوگرم با 45 امتیاز عنوان نایب قهرمانی این مسابقات را به خود اختصاص داد. - See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930618001486#sthash.nuRj5DEI.dpuf
برچسب ها: روزنامه ، صبح ، ورزشی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.