سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فروش اعجاب انگیز پلی استیشن 4 در بریتانیا

همانگون که می دانید نه ماه از زمان عرضه کنسول بازی سونی، PS4 می گذرد، این کنسول توانست بسیاری از رکوردهای مربوط به خود دیگر دستگاه های فعال در این زمینه را بشکند و از رقیب خود ایکس باکس وان مایکروسافت نیز جلو بزند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ بر اساس گزارش های رسیده از بخش بریتانیا شرکت سونی، پلی استیشن 4 این شرکت تنها در مدت 9 ماه حدود 1 میلیون دستگاه به فروش رفته است و در این زمینه رکورد های مربوط به نسل های پیش از خود و همچنین ایکس باکس مایکروسافت را بشکند. البته رکوردار این بخش کنسول Wii شرکت نینتندو است که در مدت 38 هفته به این تعداد کسنول فروخته شده در بریتانیا رسیده است .


رکوردهای بعدی نیز به ترتیب 46 هفته برای پای استیشن 3، 50 هفته برای پلی استیشن 2 و 60 هفته برای ایکس باکس 360 مایکروسافت می باشد، در طی مصاحبه ای که وب سایت یوروگیمر با فرگال گارا مدیر بخش بریتانیا شرکت سونی داشته است، وی اعلام کرده است که این آمار به طور رسمی از مشتریان این کنسول در بازار بریتانیا به دست آمده است و نه بر اساس نسخه های موجود در فروشگاه ها و خرده فروشی ها. وی همچنین خاطر نشان کرده است که به هیچ وجه فکر نمی کردند که در تعطیلات امسال با مشکل کمبود محصول برای عرضه مواجه شوند و شاید در صورتی که این اتفاق نیمی افتاد می توانستند رکورد مربوط به کنسول Wii شرکت نینتندو را نیز بشکنند.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.