سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرهنگ کرمی اسد خبر داد:

توسعه 3800کیلومتری سامانه کنترل هوشمند ترافیک/ ارسال پیامک لحظه‌ای به رانندگانی که مرتکب تخلف شدند

رئیس پلیس مرکز اجرائیات راهور ناجا از توسعه سامانه کنترل هوشمند ترافیک در جاده‌های کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران سرهنگ کرمی اسد پیش از ظهر امروز در مرکز اجرائیات پلیس راهور ناجا در جمع خبرنگاران گفت:‌ 3800کیلومتر از راه‌های کشور تحت پوشش سامانه کنترل هوشمند ترافیک قرار گرفته است و دوربین‌ها فعال شده‌  است.

وی در ادامه بیان کرد: در صورتی راننده‌ای تخلفی از جمله سرعت غیر مجاز و غیره مرتکب شود بلافاصله این سامانه برای مالک خودرو پیامکی ارسال می‌کند و مالک را از تخلف مربوطه مطلع می‌کند و در ادامه پس از این که در این مرکز تخلف مربوطه مورد بررسی قرار گرفت با تأیید آن یک پیامکی دیگر برای مالک خودرو ارسال می‌شود که جریمه شما این میزان است و می‌توانید از این شناسه پرداخت جهت پرداخت نمودن جریمه خود اقدام کنید.

رئیس پلیس مرکز اجرائیات راهور ناجا اظهار داشت: 3800کیلومتر از جاده‌های برون شهری به سامانه کنترل هوشمند ترافیک مجهز شدند و طی دو سال آینده این عدد به 30هزار کیلومتر می‌رسد.

سرهنگ کرمی اسد بیان کرد: طبق تفاهم نامه‌ای که پلیس با سازمان راهداری صورت داده است قرار است در حوزه درون شهری سامانه  کنترل هوشمند ترافیک به زودی فعال شود و تخلف رانندگان از طریق دوربین ثبت شود.

وی خاطرنشان کرد: در 21استان سامانه کنترل هوشمند ترافیک فعال و تعداد 192دستگاه دوربین در راه‌ها و جاده های کشور اضافه شده است و بیشترین دوربین در راه‌های  استان کرمان و کمترین آن در استان کهکیلویه و بویراحمد نصب شده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: تخلف ، سامانه ، کنترل ، هوشمند
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.