سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تامین ناوگان حمل و نقل در شش ماه اول سال صورت گیرد

عضو شورای شهر تهران گفت: سالانه باید 500 دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل شهری افزوده شود که در این خصوص باید نیمی از این دستگاه‌ها در شش ماهه اول سال محقق شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران سرخو در ادامه جلسه علنی امروز شورای شهر با بیان این مطلب افزود: سالانه 500 دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل شهری باید افزوده شود و در این زمینه باید تخفیف‌ها را طوری انجام دهیم که نیمی از این دستگاه‌ها در شش ماهه اول سال محقق شود.
 
عضو شورای شهر تهران ادامه داد: مقرر شده برای سال 94 یک بودجه عملیاتی و یک برنامه پنج ساله داشته باشیم و برای این منظور باید تمام برنامه‌ها به نوعی در بودجه عملیاتی منعکس شود.
 
وی با تقدیر از گزارش معاونت حمل و نقل شهرداری تهران اظهار داشت: معاونت حمل و نقل شهرداری تهران با دقت تمام آیتم‌های مورد نظر را در بودجه سالانه و برنامه پنج ساله مشخص کرده است و از دیگر معاونت‌های شهرداری تهران هم درخواست دارم اینگونه عمل کنند.
 
سرخو خاطرنشان کرد:کارتریج‌های تخفیف حمل و نقل دانش آموزان و دانشجویان هنوز به دستآن‌ها نرسیده است و شهرداری در ارائه کارت‌های تخفیف با تاخیر عمل کرده است بهتر است در این زمینه پیگیری‌های لازم برای هر چه سریعتر انجام شدن این موضوع صورت گیرد.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: شورا ، شهر ، تهران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.