سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

در روزهای پایانی شهریور بار ترافیکی کرمانشاه 30 درصد افزایش داشته است

رییس پلیس راهنمایی ورانندگی استان کرمانشاه از افزایش 30 درصدی بار ترافیکی مرکز شهر کرمانشاه همزمان با شروع خرید مدارس در روزهای پایانی شهریور ماه خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه؛ سرهنگ غلامرضا امیدی گفت: به طور میانگین از 20 شهریور ماه با شروع خرید مدارس شاهد افزایش 20 تا 30 درصدی بارترافیکی در مرکز شهر هستیم.

وی افزود: خوشبختانه اجرای طرح زوج و فرد خودروها و نیز برپایی نمایشگاه مدارس در خارج از محدوده مرکز شهر در نیمه دوم شهریور ماه موجب شده تا حد زیادی از ترافیک مرکز شهر کاسته شود.

امیدی به عرض کم خیابانهای مرکز شهر اشاره کرد و گفت: متاسفانه این امر موجب شده تا با افزوده شدن تردد خودروها، این محدوده از شهر عملا قفل شده و با ترافیک سنگینی مواجه شود که در همین راستا اجرای طرح زوج و فرد خودروها یک ضرورت اجتناب ناپذیر به شمار می رفت.

رییس پلس راهور استان کرمانشاه توصیه کرد جهت روان سازی ترافیک و آسایش همشهریان در رفت و آمد، افراد حتی المقدور از وسایط نقلیه عمومی استفاده کرده و از آوردن خودروی شخصیبه خیابان و به ویژه محدوده مرکزی شهر خودداری کنند.

وی عنوان کرد: به جهت رفاه حال شهروندان جهت استفاده از وسایط نقلیه عمومی تردد خودروهای آژانس را نیز به محدوده طرح زوج و فردآزاد کرده ایم.

اجرای طرح زوج و فرد خودروها از 15 شهریور در خیایانهای اصلی مرکز شهر کرمانشاه آغاز شده است.ش
برچسب ها: کرمانشاه ، ترافیک ، افزایش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.