سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهدی چمران:

معرفی مسجد جامعی به عنوان خادم برگزیده افتخارشورای شهر است/ تماس برخی کشورهاجهت کسب آگاهی از وضعیت سلامتی رهبر بیانگر نفوذ ایشان در دل‌هاست

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: معرفی مسجد جامعه‌ای به عنوان یکی از خادمان برتر جشنواره امام رضا موجب افتخار اعضای شورای شهر است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، چمران در نخستین جلسه علنی پس از انتخابات هیئت‌رئیسه ضمن یادآوری سالروز درگذشت مرحوم جلال آل احمد به عنوان یکی از بزرگترین نویسندگان کشور اظهار داشت: فردا نیز 19 شهریور ماه و سالروز درگذشت رحلت آیت‌الله طالقانی یکی از مردان مبارز انقلاب و جامعه است که خدمات ایشان تا حدی بوده که از وی به عنوان ابوذر زمان یاد می‌شود.
 
وی ادامه داد: ایشان از هم‌بندهای زندان با شیبانی یکی از اعضای فعلی شورای شهر بودند و خدماتشان به جامعه فراموش نشدنی است.
 
رئیس شورای شهر در ادامه اظهار داشت: روز گذشته نیز شاهد عمل جراحی مقام معظم رهبری بودیم که هر چند این عمل موفقیت آمیز بود اما برای ایشان آرزوی سلامتی طول عمر را داریم و نکته جالب در این موضوع تماس برخی کشور نظیر لبنان در جهت کسب آگاهی از وضعیت جسمانی ایشان بود که این موضوع موید نفوذ ایشان به عنوان رهبر سیاسی در دل‌های مردان سایر کشورهاست.
 
مهدی چمران در ادامه اظهار داشت: موضوع دیگری که موجب افتخار اعضای شورای شهر است حضور احمد مسجد جامعی و معرفی ایشان به عنوان خادم برگزیده در جشنواره امام رضا بود که هر چند درسال‌های گذشته نیز بنده در سالروز ولادت امام رضا توفیق زیارت این مکان مقدس را داشتم اما امسال این توفیق از بنده سلب شد اما جا دارد که دستیابی به این مقام معنوی را به ایشان تبریک عرض نمایم.

انتهای پیام /

برچسب ها: شورا ، شهر ، اعضا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.