سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

ترانزیت کالا به ارزش یک میلیارد و 709 میلیون دلاری از گمرکات آذربایجان غربی

ناظر گمرکات آذربایجان غربی گفت: ارزش دلاری مجموع ترانزیت خارجی انجام شده از گمرکات استان در طول پنج ماه امسال بیش از یک میلیارد و 709 میلیون دلار بوده است.

میرهاشم سید احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: جمع کل ترانزیت خارجی از گمرکات آذربایجان غربی در پنج ماه امسال 649 هزار و 747 تن بوده است.

وی در مورد ارزش دلاری کل ترانزیت خارجی انجام شده در این مدت از طریق گمرکات استان را افزون بر یک میلیارد و 709 میلیون دلار اعلام کرد.

سید احمدی با اشاره به افزایش 44 درصدی در وزن کالاهای ترانزیت خارجی از گمرکات استان در طول پنج ماه امسال، گفت:‌ ارزش دلاری این نوع کالاهای ترانزیتی 17 درصد رشد داشته است.

وی تصریح کرد: این میزان کالا در قالب 68 هزار و 887 تن ترانزیت خارجی(مقصد) از مبادی گمرکی استان وارد کشور شده که ارزش ریالی این کالاها 648 میلیون و 402 هزار و 859 دلار برآورد شده است.

ناظر گمرکات آذربایجان غربی با اشاره به افزایش 16 درصدی در وزن کالاهای ترانزیت خارجی(مقصد) در طول پنج ماه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، گفت:‌ ارزش دلاری این کالاها نیز در این مدت نسبت به سال گذشته 62 درصد رشد داشته است.

سید احمدی میزان ترانزیت خارجی(مبدأ) را نیز 580 هزار و 860 تن در طول پنج ماه امسال اعلام کرد و افزود: ارزش دلاری این کالاها یک میلیارد و 61 میلیون و 554 هزار دلار بوده است.

وی با اشاره به افزایش 48 درصدی در وزن این کالاهای ترانزیت شده از مبادی گمرکاتی استان، گفت: ارزش دلاری این کالاهای ترانزیتی در مقایسه با سال گذشته تغییری نکرده است.

سید احمدی با اشاره به ترانزیت داخلی انجام گرفته در این مدت از طریق گمرکات استان، وزن کالاهای ترانزیت شده را 23 هزار و 627 تن اعلام کرد و افزود: ارزش دلاری این کالاها 45 میلیون و 134 هزار و 861 بوده استش.

برچسب ها: کالا ، ناظر ، ارومیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.