سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حاج رضایی:حاضر به حفظ کی‌روش در تیم ملی به هر قیمتی نیستیم

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: قهرمانی در جام ملت‌های آسیا غیر قابل پیش بینی است اما در حال حاضر به دلیل نبود سرمربی به تیم ملی لطمه زیادی وارد می‌شود که این کار ما را در این بازی‌ها سخت می‌کند.

امیر حاج‌رضایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: موافق ماندن این سرمربی پرتغالی در تیم ملی هستم اما نه به هر قیمت که به ما ضرر برساند قرار داد‌های ما باید معقولانه تر باشد تا منافع به طور عادلانه بین طرفین مذاکره تقسیم شود.
 
 کارشناس فوتبال کشورمان در ادامه افزود: در حال حاضر کسانی که در تیم ملی هستند که بازی‌های لیگ را دنبال کنند و من مارکا آقاجانیان‌ را در برگزاری مسابقات دیدم که در ورزشگاه حضور دارد و نمی‌دانم چه کسی بازی‌های لیگ را برای انتخاب بازیکنان دنبال می‌کند.
 
 وی در ادامه گفت: شرایط تیم‌های حاضر در جام ملت‌های آسیا خوب است و از بازی‌های تدارکاتی به بهترین شکل ممکن استفاده می‌کنند و این در حالی  است که هنوز وضعیت سرمربیگری‌ تیم ملی مشخص نیست و مشکلات فراوانی در تیم ملی وجود دارد.
 
 حاج‌رضایی در پایان گفت: علی کفاشیان در مصاحبه‌های خود این بار گفته است که ما برای سرمربی شرط گذاری می‌کنیم و در حال حاضر تصمیم گیری در مورد بازگشت این مربی خارجی به طور معکوس انجام می‌شود و باید هر چه زودتر مشکلات خود را از جهت سرمربی برطرف کنیم تا بتوانیم بازی‌های خوبی را در جام ملت های آسیا انجام دهیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: تیم ، فوتبال ، بازی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.