سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

35درصد پروژه های ورزشی کشور قابل واگذاری به بخش خصوص است

با واگذاری اماکن ورزشی و پروژه های عمرانی به بخش خصوصی بسیاری از مشکلات استانها رفع خواهد شد و بخش خصوصی می تواند به خوبی این اماکن را مدیریت و نگهداری کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان در نشست با کارکنان اداره کل ورزش وجوانان استان زنجان گفت: با بررسی های صورت گرفته در کشور در بخش منابع انسانی و اعتبارات مشکلات عدیده ای در سطح کشور وجود دارد که استان زنجان نیز جزو این استانها می باشد که برای رفع مشکلات آنان به جد تلاش می‌کنیم.

هاشمی افزود: مشکلات را نمی توان به یکباره حل کرد و بدون شک حل این مشکلات نیازمند اصلاح روش ها و نگرش ها و یک برنامه چند ساله است تا طی سه سال آینده بتوانیم مشکلات را ، حداقل در بخش نیروی انسانی، مرتفع سازیم.

وی یاد آور شد: امسال علیرغم کمبود اعتبارات تبصره های خوبی در بودجه لحاظ شد که این تبصره ها فضا را برای کار بیشتر و جذب اعتبارات و همچنین رفع پاره ای از مشکلات محیا ساخته است .

هاشمی با اشاره به اینکه 3890 پروژه عمرانی نیمه کاره در کشور وجود دارد و تامین اعتبار و به پایان رساندن این پروژه ها نیازمند اعتبار بالا و برهه زمانی بسیار زیادی است تصریح کرد: به منظور رفع این مشکلات از سوی وزارت 10 پیشنهاد به سازمان مدیریت ارائه شد که برخی از آنان تایید و در قالب تبصره در بودجه امسال لحاظ گردید.

وی تصریح کرد: از مهمترین و شاخص ترین این تبصره ها واگذاری پروژه های عمرانی با پیشرفت کمتر از پنجاه درصد به بخش خصوصی و یاخیرین ورزشیار با مدیریت 10 ساله آن از سوی به بخش ها می باشد و همچنین در تبصره ای دیگر ورزش وجوانان مجاز است با تغییر کاربری و یا فروش برخی از امکان ورزشی برخی از کمبود اعتبارات پروژه های عمرانی خود را تامین نماید.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه 35 درصد پروژه های کشور قابل واگذاری به بخش خصوص است، ادامه داد : بدون شک با واگذاری اماکن ورزشی و پروژه های عمرانی به بخش خصوصی بسیاری از مشکلات استانها رفع خواهد شد و بخش خصوصی می تواند به خوبی این اماکن را مدیریت و نگهداری کند.

هاشمی با اشاره به ابلاغ آئین نامه خیرین باشگاه ساز گفت: طبق این آئین نامه خیرین باشگاه ساز می توانند نسبت به احداث باشگاه در استانها اقدام نمایند که برخی از استانها به خوبی از ظرفیت ها و تبصره های این آئین نامه بهره برده اند و اعتبارات حمایتی خوبی را از خیرین دریافت کرده اند.

وی با اشاره به اینکه تخصیص اعتبارات در کشور به دستگاهها 38 درصد بوده است خاطر نشان کرد : خوشبختانه وزارت ورزش و جوانان در این امر پیشرو می باشد و تاکنون 60 درصد از اعتبارات را اخذ کرده است و تا پایان شهریور ماه نیز اعتبارت بخش عمرانی به استانها تخصیص خواهد یافت./ز

برچسب ها: پروژه ، ورزشی ، کشور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.