سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیرجند/

تیم کیک‌بوکسینگ فردوس قهرمان کشور شد

رئیس اداره ورزش و امور جوانان فردوس از درخشش رزمی‌کاران این شهرستان در مسابقات کیک‌بوکسینگ قهرمانی کشور خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،محمدرضا مهران‌پور اظهار کرد: تعداد 50 نفر از رزمی‌کاران شهرستان فردوس به نمایندگی از خراسان جنوبی در قالب یک تیم در دو بخش آقایان و بانوان به مسابقات کیک‌بوکسینگ فول‌کنتاکت قهرمانی کشور به میزبانی تهران اعزام شدند.

وی گفت: در بخش آقایان جواد وجودزاده و محمد مظاهری و در بخش بانوان نیز بتول رجبیه و زهرا هنرپیشه به ترتیب مربیگری و سرپرستی تیم‌های اعزامی را به عهده داشتند.

رئیس اداره ورزش و امور جوانان فردوس، افزود: در این مسابقات، آقایان محسن نمایانی، امیرمحمد نصیری، مهیار رفیعی، علی جهان‌پور، ایوب خاوری، پوریا مجلی، مهدی اکبری، مجتبی روز افزای، سیدمصطفی حسینی و امیرحسین فنودی مدال طلای این دوره از مسابقات را به گردن آویختند.

مهران‌پور تصریح کرد: هادی روزافزای، یونس باغچوی، سعید حیدری، محمد خزایی، علی لطفی، هادی کوچکی، هادی عباسی و احمد رضایی نیز مدال نقره این مسابقات را تصاحب کردند.

وی یادآور شد: هادی طالبی، امیر عباسی، محسن مرادی، هادی عباسی، سروش اصفهانی، سجاد جوادی و علیرضا رحمتی نیز مدال برنز این مسابقات را بدست آوردند.

رئیس اداره ورزش و امور جوانان فردوس گفت: در بخش بانوان مسابقات کیک‌بوکسینگ قهرمانی کشور نیز یگانه دلشاد و شیرین تولایی از خراسان جنوبی، مدال طلای این مسابقات را از آن خود کردند.

مهران‌پور اضافه کرد: در این مسابقات همچنین فاطمه حلیمی، ماهرخ ایمانی، مینا صالحی، نادیا مرادی، عاطفه حسن‌زاده، هنگامه مزرجی، زینب خوشی و فائزه خوشی صاحب گردن آویز نقره شدند.

وی تصریح کرد: بتول رجبیه، زهرا نقوی، مائده جلا، آمنه پاسبان، مینا افخمی و نسرین محمدی نیز مدال برنز این دوره مسابقات را کسب کردند.

رئیس اداره ورزش و امور جوانان فردوس یادآور شد: رزمی‌کاران شهرستان فردوس با کسب مدال‌های رنگارنگ توانستند مقام نخست مسابقات کیک‌بوکسینگ کشور را از آن خود کنند و تیم‌های اصفهان و کرمان نیز در جایگاه دوم و سوم این دوره از مسابقات قرار گرفتند.

برگزاری مسابقات فوتسال بانوان در فردوس

مهران‌پور از برگزاری مسابقات فوتسال بانوان قهرمانی استان به میزبانی شهرستان فردوس خبر داد و گفت: این مسابقات در رده سنی آزاد و در محل سالن شهدای معلم این شهرستان برگزار می شود.

وی زمان ورود تیم‌های شرکت‌کننده در مسابقات فوتسال بانوان به شهرستان فردوس را 21 شهریور ماه اعلام کرد و افزود: این مسابقات از 22 شهریورماه با حضور هشت تا 10 تیم از شهرهای مختلف خراسان جنوبی و طی مدت پنج روز انجام می‌شود.

انتهای پیام/م
برچسب ها: بیرجند ، ورزش ، کیک بوکس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.