سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان /

استقبال از فروشگاه های اینترنتی در کرمان

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت : از فروشگاه‌های اینترنتی در کرمان استقبال خوبی شده، تاکنون 7فروشگاه اینترنتی فعال شده که خریدهای اینترنتی مردم را پاسخ می‌دهند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان و بنا به اعلام روابط عمومی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان کرمان ، مصطفی زریسفی در نشست هفتگی تنظیم بازار استان، افزود : نمایشگاه ارائه محصولات مورد نیاز مدارس در شهرستان‌هایی نظیر زرند، رفسنجان و سیرجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه اغلب نمایشگاه‌ها در شهریور ماه و فاصله زمانی 20شهریور تا 20مهر باید برگزار شوند، گفت: در مرکز استان نیز فروشگاه‌های بزرگ در قالب طرح فروش فوق‌العاده ویژه بازگشایی مدارس هماهنگ شده‌اند.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان افزود: حجم قابل توجهی دفاتر و نوشت‌افزار برای آغاز فصل مدارس در استان ذخیره شده است.

زریسفی گفت: با توجه به تک نرخی شدن ارز در سال‌های آینده، امید داریم که ثبات نسبی قیمت‌ها را شاهد باشیم.

وی با تاکید بر اینکه نوشت‌افزار و دفاتر مدارس در بازار به میزان فراوان عرضه می شود افزود : افزایش قیمت محسوسی در این بخش شاهد نخواهیم بود.

زریسفی با انتقاد از وضعیت پوشاک مدارس به ویژه پوشاک مدارس دخترانه گفت: چند سال است که مسئله پوشاک دانش آموزان دختر از اجناس عمده و بی کیفیت مشهدی تامین می‌شود که باید فکری برای آن شود.

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت کرمان خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش با کمک اتحادیه پوشاک باید با ورود در بازار کالا، نگرانی خانواده‌ها و اصناف را در این بحث برطرف کنند./ز

برچسب ها: فروشگاه ، اینترنت ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.