سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو هیئت‌مدیره انجمن فولاد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

رکود همچنان در بازار فولاد وجود دارد / افزایش تقاضا با ورود به فصل پاییز

عضو هیئت‌مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد گفت: رکود همچنان در بازار فولاد وجود دارد ولی انتظار داریم طی روزهای آتی حرکت مثبتی در بازار رخ دهد.

احمد دنیانور در گفتگو با خبرنگار اقتصای باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: رکود همچنان دربازار فولاد وجود دارد ولی انتظار داریم طی روزهای آتی حرکت مثبتی در بازار رخ دهد.
 
عضو هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد افزود: به صورت سنتی و سنواتی ورود به فصل پاییز و آغاز عملیات عمرانی بازار فولاد را با تقاضا مواجه می‌کند،‌به هرحال ما منتظر چشم انداز حوزه مسکن هستیم.
 
وی در خصوص حفاری معادن گفت: متاسفانه در بحث استخراج از معادن از تکنولوژی روز دنیا استفاده نمی‌کنیم که این موضوع آسیب جدی به مجموعه‌های معدنی وارد می‌کند.
 
دنیانور تصریح کرد: لازم است دولت در این مسیر فکری اساسی کرده تا بهره‌وری معادن را افزایش دهد چراکه هم اکنون نحوه استفاده از معادن کشور مطلوب نیست و نیاز به تدابیر ویژه‌ای دارد.
 
عضو هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد با تاکید بر اینکه در حوزه معدن اقدامات زیادی باید انجام شود، افزود: ایمیدرو در خصوص انتخاب ماشین‌آلات جدید برای حوزه استخراج برنامه‌هایی را در دستور کار دارد ولی همین میزان کافی نیست و باید اقدامات بیشتری در حوزه معدن انجام شود.
 
وی همچنین با بیان اینکه بخش خصوصی کشور نوپا بوده و زیر 20درصد از معادن کشور در دست این بخش است، گفت: بخش خصوصی کشور برای مدیریت حوزه معدن جوان است.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: معدن ، تکنولوژی ، فولاد ، تقاضا ، رکود
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.