سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری /

تاکید بر محصولات کشاورزی مازندران

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ارتقا تولیدات کشاورزی استان، گفت: محصولات کشاورزی مازندران برای رقابت در بازارهای جهانی باید تجاری سازی شود.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ساری، حسین نیاز آذری در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی مازندران با اشاره به موثر بودن کاورزی در تحقق اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: اگر بخواهیم امنیت غذایی در کشور را اجرایی کنیم توجه به کشاورزان و کارشناسان فنی کشاورزی رهکار برون رفت به شمار می آید و بخش دولتی در کنار بخش خصوصی باید در این زمینه نقش آفرینی کنند.

وی با بیان اینکه اقتصاد کشاورزی امروز از مسائل مهم است که باید مورد توجه قرار بگیرد، خاطر نشان کرد: کارآیی مدیریت جهادی به گونه ای بوده است که رهبری با بومی کردن این تفکر حرکت در جهت تغییر در شرایط موجود را تبیین کرده اند و و بر این اساس برای عملیاتی کردن طرح ها باید در اجرا گام برداریم.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شرایط خوب جوی باعث شد امسال تولیدات خوبی در زمینه برنج داشته باشیم اما با وجود تاسف امروز برنج مازندران خریدار خوبی ندارد.

نیاز آذری با تاکید بر واگذاری اختیارات در بازار یابی و تنظیم بازار محصولات کشاورزی به وزارت جاد کشاورزی واگذار شده است و مسئولان باید در این زمینه راهکارهای مناسب را اتخاذ کنند افزود:در برنج تضمینی اقدامات خوبی در استان انجام شده است.

برچسب ها: تاکید ، مازندران ، کشاورز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.