سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تامین مالی دو طرح توسعه فولاد آلیاژی ایران توسط بانک توسعه صادرات

بانک توسعه صادرات ایران 2 پروژه از طرح توسعه شرکت فولاد آلیاژی ایران را در استان یزد تامین مالی کرده است.


به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط عمومي بانك توسعه صادرات، در پروژه توسعه زير سقفي شركت فولاد آلياژي ايران موسوم به كوثر 48 ميليون يورو تسهيلات ارزي از منابع بانك و از 350 ميليارد تومان كل پروژه اعطا شده است.
 
اين پروژه به ميزان 200 هزار تن ظرفيت توليد فولاد را افزايش مي دهد و كاربرد آن در صنايع خودرو سازي است. از محل راه اندازي اين پروژه سالانه حداقل تا مبلغ 35 ميليون دلار به كشورهاي پيشرفته دنيا كه صنايع سنگين و خودروسازي دارند صادرات انجام خواهد شد.
 
پروژه ياد شده كه اخيرا به بهره برداري رسيده ، نزديك به 400 نفر اشتغال زايي به طور مستقيم خواهد داشت و يك هزار نفر به طور غيرمستقيم در اين پروژه مشغول به كار مي شوند.
 
 پروژه طرح توسعه دوم شركت موسوم به يزد يك داراي حجم سرمايه گذاري 132 ميليون يورو به علاوه 100 ميليارد تومان است كه تامين مالي آن به صورت سنديكايي با بانك صنعت و معدن و تا مبلغ 118.5 ميليون يورو محقق شده است.
 
در فاز اول اين طرح كه بانك توسعه صادرات مبلغ 68.5 ميليون يورو از اعطاي تسهيلات را متقبل شده است، هدف اصلي توليد شمش فولاد آلياژي براي لوله هاي بدون درز بوده كه كاربرد فراواني در صنعت نفت دارد.
 
اشتغال زايي ايجاد شده در اين پروژه نيز حدود 800 نفر خواهد بود.

انتهای پیام/
 
 
 

برچسب ها: بانک ، توسعه ، تعاون
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.