سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار نقدی:

کشور ما امروزه در حوزه نظم نوین بین‌المللی حرفی برای گفتن دارد/ نبرد غزه عبرتی برای ساز‌ش‌کاران است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: نبرد غزه درس بزرگی برای همه آزادی‌خواهان و عبرتی برای همه ساز‌ش‌کاران است

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم گرامیداشت واقعه تاریخی قیام 17 شهریور و مراسم چهلم کودکان غزه که ظهر امروز در حسینیه شهدای بسیج برگزار شد،‌گفت: شهدای مظلوم 17 شهریور که به گردن همه ما حق دارند شهدایی هستند که مظلومانه و غریبانه جان خود را فدا کردند تا ملت ما از زیر چکمه‌های طاغوت و استبداد رژیم منحوس آمریکا بیرون بیاید.
 
وی افزود: شهدایی که فداکاری کردند تا یک ملت زیردست، استعمار زده، زیر دست غارتگران و چپاول‌گران بیت‌المال به جایی برسد که پرچم عزت را به اهتزار درآورد.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند باید ملت در نظم نوین جهانی یک نقش موثر و تعیین‌کننده ایفا کند و امروزه کشور ما به جایی رسیده که در نظم نوین بین‌المللی حرف برای گفتن داریم و همه را مدیون شهدای قیام 17 شهریور هستیم.
 
سردار نقدی با اشاره به حمایت‌های همه جانبه آمریکا، شوروی و چین افزود: بعد از حادثه 17 شهریور نخست وزیر چین پیام دوستی به شاه فرستاد، 36 سال بعد از آن واقعه خونین، این حادثه اخیر(کشتار کودکان مظلوم غزه) اتفاق افتاد که یک ملت با دست‌های خالی و امکانات محدود در مقابل ارتشی که چهارمین ارتش مجهز دنیاست مقابله کرد و آن حماسه را آفریدند.
 
وی در ادامه افزود: شکست آمریکا و صهیونیست‌ها در نبرد غزه یک نقطه عطف در تاریخ مقاومت اسلامی است و درس بزرگی برای همه آزادی‌خواهان و عبرتی برای سازش‌کاران است.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: ملتی که با کودکان معصوم خود به میدان آمدند و دشمن صهیونیستی را در اوج شقاوت و سبوعیت شکست دادند، همان ملتی است که با کمترین امکانات در میدان جنگ پیروز شدند.
 
وی با اشاره به مبارزه با استکبار تا پیروزی نهایی خاطرنشان کرد: ما نمی‌گذاریم که در تاریخ ثبت شود که ما بودیم و جنایات صهیونیست‌ها را دیدیم و به وجود صهیونیسم تن در دادیم و این یک ننگ و ذلت ابدی است که این کودک کشی را ببینیم و ساکت بمانیم لذا باید تا گرفتن انتقام این شهدا مبارزه کنیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: سردار ، نقدی ، هفده ، شهریور ، بسیج ، غزه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.