سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرهنگ‌سرای رازی برگزار می‌کند؛

برپایی ایستگاه‌های فرهنگی هنری در ویژه برنامه "نفس سبز"

ویژه برنامه"نفس سبز" همراه با برپایی ایستگاه های نمایش، مسابقه، نقاشی، خلاقیت ویژه کودکان و نوجوانان 18 و 19شهریور ساعت 17 در فرهنگ سرای رازی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران روابط عمومی فرهنگ سرای رازی، ارتقای فرهنگ شهروندان به منظور کاهش ترافیک با محوریت کاهش آلودگی هوا از اهداف در نظر گرفته شده برای این برنامه می باشد.

این برنامه به منظور آشنایی هرچه بیشتر خانواده‌ها با پاکیزه نگاه داشتن محیط زیست برنامه‌هایی در قالب ایستگاه های فرهنگی و هنری  وپژه کودکان و نوجوان برپا می شود.

در آموزه های دینی ما تاکید فراوان بر حفظ محیط زیست شده و پاکسازی محیط زیست همانند تمیز بودن منزل مهم و با اهمیت است با توجه به نقش کودکان به عنوان آینده سازان در این برنامه سعی می شود نظافت شهرها و اماكن عمومي و تفريحي به عنوان یکی از ملزومات نشاط اجتماعي آموزش داده شود.

همچنین آلودگی هوا امروزه به یکی از ملموس‌ترین معضلات زیست محیطی کلانشهرها تبدیل شده است و این برنامه به آشنایی کودکان و خانواده های آنها جهت کاهش آلودگی و ترافیک می‌پردازد.

پیش از این ویژه برنامه "نفس سبز" 27 لغایت 29مرداد ماه در فرهنگ سرای رازی با حضور کودکان و نوجوانان برگزار شد.

علاقه مندان جهت حضور در برنامه می توانند به فرهنگ سرای رازی واقع در میدان قزوین- خیابان قزوین- خیابان شهید مرادی مراجعه و یا با شماره تلفن 55409549 تماس حاصل فرمایند.


انتهای پیام / اس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.