سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

کلنگ احداث مجموعه تفریحی ورزشی فانوس دریا در قم زده شد

مجموعه تفریحی ورزشی فانوس‌دریا توسط بخش خصوصی و با امکانات مختلف برای ورزشکاران و علاقمندان به ورزش در قم احداث می‌شود.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم؛ کلنگ احداث مجموعه تفریحی ورزشی فانوس‌دریا امروز با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان قم به زمین زده شد و بدین ترتیب یک بار دیگر حرکت در مسیر رشد و توسعه سرانه فضاهای ورزشی در قم از سر گرفته شد.

در سال‌های اخیر علاوه بر اینکه اداره کل ورزش و جوانان (تربیت بدنی سابق) گام‌های موثر و رو به پیشرفتی را در مسیر افزایش سرانه‌ فضاهای ورزشی روباز و سرپوشیده قم برداشته، بخش خصوصی نیز با سرمایه شخصی خود یار و یاور ورزش و ورزشکاران قم بوده است.

اداره کل ورزش و جوانان استان قم نیز با هدف اینکه قم در ورزش به شاخص‌ها و استاندارهای لازم دست یابد سعی کرده است زمینه را برای فعالیت بخش خصوصی آماده و آنان را مورد حمایت قرار دهد چرا که در این صورت اثر بخشی خود را خواهد داشت.

به همین منظور با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان قم استارت احداث یک مجموعه ورزشی بزرگ در قم زده شد در حالی که زمین مورد نظر برای احداث این مجموعه تفریحی ورزشی در شهر پردیسان واقع شده است و حدود 1100 متر زیربنا دارد و در آن قرار است توسط بخش خصوصی سالن چند منظوره، استخر، چمن مصنوعی، سالن بدنسازی و فضای روباز ورزشی احداث شود.

انتهای پیام/ش
برچسب ها: قم ، احداث ، کلنگ ، مجموعه ، ورزشی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.