سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد/

خراسان شمالی میزبان مدیران کل بانوان استانداری‌های 5 استان کشور

مدیر کل بانوان و امور خانواده استانداری خراسان شمالی گفت: این استان میزبان مدیران کل و کارشناسان بانوان و امور خانواده استانداری‌های پنج استان کشور است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،مهردخت قوپرانلو  تصریح کرد: این نشست با حضور مدیران کل و کارشناسان امور بانوان استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، یزد، خراسان رضوی، خراسان جنوبی و خراسان شمالی در بجنورد در حال برگزاری است.

مدیر کل بانوان و امور خانواده استانداری خراسان شمالی مدت برگزاری این نشست را سه روز اعلام کرد و افزود: تعامل و هم‌اندیشی  و همچنین هم افزایی و استفاده هر چه بیشتر از تجربیات دفاتر امور بانوان استانداری‌ها از اهداف برگزاری این نشست به شمار می‌رود.

وی هم اندیشی پیرامون آسیب شناسی، ارزیابی و بازنگری اساسنامه و عملکرد کانون‌های فرهنگی اجتماعی بانوان را در این نشست برشمرد و افزود: همچنین بررسی ساختار، تشکیلات و بدنه نیروی انسانی دفاتر امور بانوان و خانواده استان‌ها، هم اندیشی در خصوص رویکرد حوزه زنان و خانواده در برنامه ششم و دوره‌های آموزشی ویژه مدیران کل و میانی دفاتر امور زنان و خانواده استان‌ها برگزار می‌شود.

قوپرانلو نشست کار گروه بانوان، بازدید از شرکت تعاونی توان خواهان مینو و بازدید از شرکت کار آفرینی صنایع دستی روژین را از برنامه‌های نشست مدیران منطقه پنج بانوان و امور خانواده، عنوان کرد.

به گفته وی این نشست‌ها با حضور مشاور امور بانوان وزیر کشور برگزار شده و هماهنگی در حوزه پژوهش دفاتر امور زنان و همچنین بررسی آسیب اجتماعی اعتیاد از محورهای مهم  مدیران کل و کارشناسان بانوان و امور خانواده استانداری‌های پنج استان کشور در خراسان شمالی است.

وی اظهار امیدواری کرد تا این نشست دستاوردهای خوبی برای بانوان و امور خانواده استانداری‌های استان‌های شرکت کننده داشته باشد.

انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.