سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری /

ورزش موجب تقویت روح و جسم می شود

آیت الله معلمی نماینده خبرگان رهبری در مازندران گفت: ورزش موجب تقویت روح و جسم افراد می شود.

به گزارش خبر نگار باشگاه خبرنگاران ساری ، آیت الله معلمی نماینده خبرگان رهبری در مازندران در مراسم جشن ولادت حضرت امام رضا(ع) و گرامیداشت دهه کرامت که در نمازخانه اداره کل ورزش و جوانان ساری برگزار شد، در سخنانی افزود: به شما توصیه می کنم که ورزش کنید زیرا ورزش موجب تقویت جسم و روح شما می شود.

وی درباره اهمیت دادن به نماز ابراز داشت: به نماز اول وقت اهمیت دهید زیرا نماز افضل اعمال است.

امام جمعه مردم قائمشهر در ادامه درباره خصوصیات اخلاقی امام راحل فرمود: امام خمینی(ره) با توجه به خصوصیات اخلاقی یک انسان کامل و وارسته بودند که این خصوصیات موجب اعتماد مردم شد.

آیت الله معلمی در ادامه بابیان اینکه تبعید امام راحل به نجف موجب گسترش اسلام شد، اذعان داشت: دشمنان برای حذف امام دیگر نمی دانستند چه کار کنند تا جلوی گسترش اسلام را بگیرند.

وی با اشاره به اینکه امام همیشه از برپایی جشن 2500 ساله شاهنشاهی نگران بودند، اظهار داشت: امام همیشه عنوان می کردند که مردم در فقر و گرسنگی به سر می برند و هیچ امکاناتی بهداشتی، درمانی، فرهنگی و .... ندارد ولی شاه بریا خوشگذرانی هزینه سنگین می کند.

نماینده خبرگان رهبری در مازندران گفت: جوان سالم، پاک و خوب بود و در صورت فرصت حداکثر استفاده را می برد.

آیت الله معلمی با بیان اینکه جوانمردترین جوان چون حضرت علی(ع) است، بیان داشت: عقل همان را می گیرد که عمل و شریعت می خواهد و هر کس در مسیر عقل پیش رود نزد خدا الهی تر می شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بهترین جوانان را دنیا داریم که در صورت مهیا بودن امکانات از هر نظر می توانیم بهترین نتایج را کسب کنیم تا پرچم ایران در جهان سربلند باشد.

در پایان این مراسم به 6 نفر ار کارمندان که نام مبارک رضا و معصومه را داشتند از سوی آیت الله معلمی نماینده خبرگان رهبری و حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران هدایایی اهدا شد./ز

برچسب ها: روح ، جسم ، تقویت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.