سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

انهدام باند تهیه و توزیع شیشه در سردشت

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از انهدام باند تهیه و توزیع شیشه در سردشت خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه ، سردار یحیی شرفی در جمع خبرنگاران با اشاره به انهدام باند تهیه و توزیع مواد مخدر، اظهار داشت: با تلاش‌های مأموران نیروی انتظامی استان باند تهیه و توزیع شیشه در سردشت منهدم شد.

وی تصریح کرد: متهم این پرونده با تشکیل باندی اقدام به تهیه مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه کرده بود و قصد توزیع این مواد را در شهرهای عمقی کشور داشت.

شرفی با اشاره به آگاهی مأموران نیروی انتظامی از این خبر و پیگیری موضوع، گفت: با انجام کارهای اطلاعاتی گسترده در این زمینه، باند مذکور شناسایی شد.

وی تصریح کرد: این باند طی اقدامی ضربتی و غافلگیرانه، به هنگام انتقال مواد مخدر در قالب مسافرت خانوادگی در پلیس راه سردشت شناسایی و اعضای باند دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با اشاره به میزان مواد مخدر کشف شده از این باند، گفت: با شناسایی و انهدام این باند، 18 کیلو و 592 گرم مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه که به شکل ماهرانه‌ای در اتومبیل جاسازی شده بود، کشف و ضبط شد.

شرفی با اشاره به توقیف دو دستگاه خودرو در قالب انهدام این باند، خاطرنشان کرد: با شناسایی و انهدام این باند، 6 نفر متهم درگیر در پرونده دستگیر شده و برای پیگیری قضائی به مراجع قانونی تحویل داده شدند.

وی به اهتمام مأموران نیروی انتظامی استان در مبارزه با باندهای تهیه و توزیع مواد مخدر در مبادی مرزی اشاره کرد و افزود: نیروی انتظامی استان تلاش‌های شبانه‌روزی گسترده‌ای در این زمینه انجام می‌دهدز/.

برچسب ها: باند ، انتظامی ، ارومیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.