سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

خیران مدرسه ساز رشد علمی قشر آینده‌ کشور را می سازنند

نماینده مردم شهرستان ‌های دماوند و فیروزکوه و رودهن در مجلس شورای اسلامی گفت: خیران مدرسه ساز رشد علمی قشر آینده‌ کشور را می سازنند.

حمید رضا مشهدی‌عباسی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: این کمک خیران باقیات‌الصالحاتی است که در جهت تعلیم و تربیت قشر آینده‌ ساز کشور برای آن ‌ها ذخیره و این گام بزرگی برای رشد علمی کشور محسوب می‌‌ شود.

وی ادامه داد: امیدواریم خداوند عمر باعزتی به این خیران ارزشمند عنایت کند، افزود: این کارهای نیک برای جامعه بسیار تأثیر گذار است.

نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه و رودهن در مجلس شورای افزود: از همه خیرانی که در راه تعالی تعلیم و تربیت جامعه تلاش می ‌کنند، قدردانی می ‌کنیم.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش به تنهایی قادر به ساخت مدارس جدید نیست و خیران باید در این زمینه ورود کنند.

مشهدی‌ عباسی با بیان اینکه خیران بسیار از خود گذشتگی می ‌کنند، افزود: در این زمینه، باید قدردان ازخود گذشتگی خیرانی باشیم که زحمات زیادی را برای آبادانی و توسعه شهرستان دماوند می‌ کشند.

نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه و رودهن در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به عنوان خدمت ‌گزار کوچک مردم در مجلس شورای اسلامی قدردان تلاش و ازخود گذشتگی ‌های خیران هستم/ز.


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.