سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رسول خادم پس از عدم موفقیت در انتخابات هیأت رئیسه فیلا:

پیش بینی ما هم همین بود/برای رسیدن به کرسی های فیلا کار را رها نمی کنیم

رئیس فدارسیون کشتی کشورمان پس از انتخاب نشدن نماینده ایران در هیأت رئیسه فیلا گفت:ما خودمان پیش بینی می کردیم یک چنین اتفاقی رخ دهد.

رسول خادم در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود:در هر صورت برای من نیز قابل تصور بود که امیر رضا خادم نماینده کشورمان در انتخابات هیأت رئیسه فیلا نتواند رأی لازم را کسب کند اما این بدان معنا نیست که نسبت به این موضوع بی تفاوات شویم.
 
وی تصریح کرد:برای رسیدن به کرسی های فیلا کار را نخواهیم کرد و مطمئن باشید با همه توان تلاش می کنیم تا در دوره های بعدی انتخابات صاحب یکی از صندلی های فیلا شویم.
 
خادم خاطرنشان کرد:نسبت به دوره های قبلی انتخابات عملکرد بهتری داشتیم به طوری که در گذشته از آخر سوم شدیم اما هم اکنون با رأی مناسب در جایگاه نهم قرار گرفتیم که باید همین رویه رو به جلو را ادامه دهیم.ضمن آنکه نباید فراموش کرد فدراسیون کشتی برای معرفی و به دست آوردن رأی لازم برای نماینده خود رایزنی های بسیاری را انجام داده بود در نتیجه ما باید با حمایت دوباره از امیر رضا خادم وی را برای دوره بعدی نیز به عنوان کاندید احراز یکی از کرسی های فیلا معرفی کنیم چرا که اگر بخواهیم از صفر شروع کنیم به طور حتم تمامی هزینه های انجام شده از بین خواهد رفت و با توجه موقعیتی که کشورهای رقیب دارند رسیدن به صندلی های فدارسیون جهانی میسر نخواهد شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: رسول خادم ، کشتی ، فیلا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.