سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حزب حق و عدالت "افغانستان":

کاندیداها به اراده مردم احترام بگذارند

حزب حق و عدالت "افغانستان" با اشاره به خسارات اقتصادی و ناهنجاری‎های امنیتی، سیاسی و اجتماعی که در نتیجه تأخیر در روند انتخابات این کشور بوجود آمده از هر 2 کاندیدا خواست به اراده مردم احترام بگذارند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، "حمیدالله فاروقی" سخنگوی حزب حق و عدالت افغانستان امروز در یک نشست خبری در کابل گفت: طولانی شدن روند انتخابات، ناهنجاری‎های امنیتی، سیاسی و اقتصادی زیادی را برای مردم این کشور به بار آورده و هر 2 کاندیدا باید به اراده مردم احترام گذاشته و نتیجه انتخابات را بپذیریند.
 
وی گفت: مردم افغانستان از طولانی شدن روند انتخابات زیان‎های زیادی را متقبل شده و ستادهای انتخاباتی باید نتیجه انتخابات را بپذیریند و بیشتر از این روند انتخابات را طولانی نکنند.
 
فاروقی ادامه داد: حوادث تروریستی اخیر در ولایت‏‎های غزنی، بادغیس و کابل رابطه مستقیمی با طولانی شدن روند انتخابات دارد و کاندیدا نباید بیش از این سبب نگرانی و از بین رفتن مردم این کشور شوند.
 
کمیسیون مستقل انتخابات افغانستان روز 5 شنبه پایان روند بازشماری آرا را اعلام و گفته بود که بزودی نتیجه نهایی دور دوم انتخابات ریاست جمهوری این کشور اعلام خواهد شد.
 
سخنگوی حزب حق و عدالت روند بازشماری آرا را شفاف خواند و تأکید کرد که توافقات سیاسی میان هر 2 کاندیدا نباید از قانون اساسی افغانستان عدول کند.
 
در همین حال، گزارش‎هایی نیز وجود دارد که ستادهای انتخاباتی به نتایجی در مورد تشکیل دولت وحدت ملی دست یافته و در مورد صلاحیت‎های پست اجرایی نیز به توافقاتی رسیدند.
 
/انتهای پیام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.