سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به مناسبت طرح استقبال از مهر

اقدامات عمرانی در 37 مدرسه در حال اجرا است

مدیر اداره آموزش‌های شهروندی منطقه یک گفت: اقدامات عمرانی در 37 مدرسه از اواخر تیر ماه آغاز شده و هم چنان در حال اجرا است.

بی نظیر سیاوشی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، گفت: اقدامات عمرانی در 37 مدرسه در قالب ایزوگام، آسفالت، مرمت نمازخانه و سرویس بهداشتی، رنگ‌آمیزی و در و دیوار 37مدرسه در قالب هوشمندسازی، تجهیز نمازخانه و کتابخانه لوازم ورزشی که از اواخر تیر ماه شروع شده و در حال اجرا است.

وی بیان کرد: به منظور کیفی سازی و بهره‌گیری از خلاقیت و ابتکارات برای ویژه برنامه‌های بازگشایی مدارس و ایجاد تعاملات بین بخشی، مجموعه فعالیت‌های اجرایی طرح استقبال از مهر 93 آغاز به کار کرد.

مدیر اداره آموزش‌های شهروندی منطقه یک تصریح کرد: فراهم آوردن محیطی امن و سالم از نظر ترافیکی، اجتماعی، فضای سبز و خدمات شهری از مهمترین اهداف این ویژه برنامه‌ها است.

وی اظهار داشت: فراهم آوردن محیطی امن و سالم از نظر ترافیکی، اجتماعی، فضای سبز و خدمات شهری از مهمترین اهداف این ویژه برنامه‌ها است.

سیاوشی افزود: تامین امنیت دانش‌آموزان در مسیرهای منتهی به مراکز آموزشی، آراستگی و پاکیزگی محیط درونی و بیرونی مدارس، نواختن زنگ مدرسه در مدارس نواحی دهگانه (هر ناحیه یک مدرسه) و برپایی جشن‌های دانش‌آموزی از اقدامات مدیریت شهری است تا دانش‌آموزان و والدین آن‌ها اولین روز از سال تحصیلی را در آرامش کامل سپری کنند.

وی خاطرنشان کرد: عملیات عمرانی و تجهیزی طرح بهسازی و مرمت مدارس منطقه یک با استفاده از فرصت تعطیلات تابستان است.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: استقبال ، مهر ، عمرانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.