سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کانال 2 رژیم صهیونیستی گزارش داد؛

یک‌سوم ساکنین مناطق اشغالی قصد مهاجرت دارند

نتایج نظرسنجی اخیر میان ساکنین مناطق اشغالی حاکی از دلسردی آنها و تصمیم یک‌سوم ایشان مبنی بر مهاجرت به دیگر کشورهای جهان است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، به نقل از روزنامه صهیونیستی هاآرتص، نتایج نظرسنجی اخیر میان ساکنین مناطق اشغالی حاکی از دلسردی آنها و تصمیم یک‌سوم ایشان مبنی بر مهاجرت به دیگر کشورهای جهان است.

نتایج این نظرسنجی که توسط کانال 2 رژیم صهیونیستی میا نساکنین مناطق اشغالی انجام شده است نشان می‌دهد بیش از 30 درصد این افراد به طور جدی به مهاجرت فکر می‌کنند.

علاوه بر این، حدود 36 درصد از مردم به دلیل مهیا نبودن شرایط، مهاجرت را غیرمحتمل می‌دانند اما از زندگی در مناطق اشغالی نیز ابراز نارضایتی کرده‌اند. به گفته یکی از افرادی که قصد مهاجرت به آلمان دارد، "دیگر نمی‌توانم زندگی در اسرائیل را تحمل کنم. اینجا همه با ترس و اضطراب زندگی‌ می‌کنند. روزی رسید که به خود گفتم باید برای خلاصی از این شرایط کاری بکنم."

بنا بر اعلام یکی از مقامات مرکز مهاجرت رژیم صهیونیستی، "طی سه سال اخیر، تعداد زیادی از شهروندان ما برای سفر به خارج از کشور رفته‌اند و دیگر بازنگشته‌اند. هم اکنون آمریکا نخستین مقصد مهاجران اسرائیلی است و بیش از 70 درصد مردم خواهان زندگی در این کشور هستند."


انتهای پیام/
برچسب ها: اسرائیل ، مهاجرت ، اشغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.