سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام اسامی تیم ملی روئینگ مردان اعزامی به اینچئون

بازی‌های آسیایی اینچئون در رشته روئینگ 29 شهریور شروع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم ملی روئینگ مردان که از اوایل مرداد در کشور چین اردو زده است، خود را برای مسابقات آسیایی آماده می‌کند تا با شرکت در تمام ماده‌ها بتواند بهترین عملکرد را نسبت به دوره‌های قبل داشته باشد.

در رشته‌ روئینگ لازم است ورزشکاران پاروها را روی قایق خود سوار و آن‌ها را تنظیم کنند، لذا سرمربی تیم ملی درخواست کرده تا تیمش 10 روز زودتر از مسابقات در اینچئون حاضر باشند ولی از طرف برگزار کنندگان مسابقات هنوز موافقت نشده است.

تیم ملی روئینگ مردان که اردویی را در کشور چین برپا کرد تا علاوه بر آشنایی با آب و هوا، از دریاچه‌ی استاندارد برای تمرین این رشته برخوردار شوند، پس از پایان اردو پاروزنان کشورمان مستقیم به اینچئون سفر خواهند کرد.

اعضای تیم ملی روئینگ مردان شامل محسن شادی، عاقل حبیبان، صابر نادری، سیاوش سعیدی، مسعود فتحی، خشایار عباس آبادی، امیر رهنما، سید مجتبی شجاعی، افشار حیدری، سید مسعود محمدی، سعید عادلی، فرزاد کربلایی قلی زاده، فرهاد کربلایی قلی زاده، اتابک پیشیار، وحید جوهری، یاسر جوهری و کیهان شمسی که هم به عنوان ورزشکار و هم به عنوان کمک مربی 8 نفره در تیم ملی فعالیت می‌کنند.

سرمربی و مربی یک نفره و دو نفره لیوچیون و مربی هشت نفره شهرت گانیوف و مربی چهار نفره محمد علی قرائت و کمک وی طاهر کبوتری می‌باشد.

شروع مسابقات از تاریخ 29 شهریور خواهد بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: بازی ، آسیایی ، تیم ، ملی ، روئینگ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.