سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باقری‌نیا:

حاضر به ماندن نیستم حتی اگر هیات مدیره استعفایم را نپذیرد/حضور مهاجم برزیلی ازامروز در تمرینات

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در خصوص استعفایش گفت: امروز ساعت 17 جلسه هیات مدیره تشکیل می‌شود که در آن موضوع استعفای من مطرح خواهد شد.

عبدالمجید باقری‌نیا در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: قرار است عصر امروز طی جلسه‌ای به وضعیت استعفای من رسیدگی شود و امیدوارم که مدیر عامل این باشگاه با استعفای موافقت کند.

وی در ادامه افزود: دلایلی برای استعفایم از این تیم دارم که مهمترین آنها عدم امکانات مناسب برای تیم و عدم بودجه مناسب مالی باشگاه است که باعث شده فشارهای جانبی زیادی برروی من باشد و تحمل این مشکلات سخت و طاقت‌فرسا است.

وی در ادامه بیان کرد: حضور من در تیم نفت مسجد سلیمان اشتباه است چرا که همه انتظار دارند که تمام مشکلات تیم را رفع کنم مطمئن هستم هر مربی‌ای که به تیم نفت مسجد سلیمان بیاید با شرایطی که من داشتم نمی‌تواند کاری از پیش ببرد.

وی در ادامه اظهار کرد: مهمترین دلیل برای جدایی از تیم نفت مسجد سلیمان وجود یک سری ازهواداران است که با کارهایشان برای تیم دچار دردسر شده‌اند و تا جایی که توانستیم جلوی اینگونه هواداران را گرفتم تا با پول‌های هنگفت جا به جایی بازیکنانان را انجام ندهند و بارها از مسئولین خواستم تا شرایط موجود را پیگیری کنند تا به تیم نفت مسجد سلیمان آسیبی وارد نشود.

وی همچنین درباره وضعیت تیم نفت مسجد سلیمان بیان کرد: تیم نفت مسجد سلیمان تیمی است که بازی‌های زیبایی را از خود تا به اینجا به نمایش گذاشته است وفقط بدشانسی این تیم در لیگ چهاردهم باعث شده که نتایج قابل قبولی را نتواند رقم بزند، معتقد هستم که تیم بسیار خوبی است و می‌تواند در آینده نتایج بسیار مناسبی را کسب کند.

باقری‌نیا همچنین درباره اینکه اگر با استعفایش موافقت نشود در تیم می‌ماند یا خیر اظهار کرد: در هیچ شرایطی حاضر نیستم در این تیم بمانم چرا که وجود فشارهای جانبی باعث شده است که نتوانم سرمربیگری این تیم را به عهده بگیرم.کارهای تیم بر عهده من بود وانتظار همه از من این بوده که با کمترین امکانات بهترین نتایج را بدست آورم.

وی همچنین درباره جذب مهاجم برزیلی درتیم نفت مسجد سلیمان خاطرنشان کرد: مهاجم برزیلی که در نظر داشتیم را جذب کردیم و لوییس کارلوس با تیم نفت مسجد سلیمان قرارداد 1 ساله بسته است و این بازیکن از امروز می‌تواند در تمرینات تیم نفت مسجد سلیمان حاضر شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: تمرینات ، تیم ، نفت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.