سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرهادی در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل بازرسی استان تهران:

فعالیت 15 دستگاه نظارتی در سه قوه/ باید زمینه‌های فساد اداری را از بین ببریم

مدیر کل بازرسی استان تهران گفت: امروز 15 دستگاه نظارتی در سه قوه نظارت دارند و این در حالی است که زمینه‌های فساد هم چنان وجود دارد.

به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، "فرهادی" در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل بازرسی استان تهران که صبح امروز در سازمان بازرسی کل کشور برگزار شد اظهار داشت: نظارت بر حسن اجرای قوانین مطابق اصل 61 و 174 قانون اساسی برعهده سازمان بازرسی کل کشور گذاشته شده است.
 
وی ادامه داد: امروز 15 دستگاه نظارتی در سه قوه مجریه، مقننه و قضاییه نظارت می‌کنند و این در حالی است که با حجم عظیم دستگاه‌های نظارتی هنوز توفیقات کافی در مبارزه با تخلفات و فسادهای اقتصادی به دست نیامده است.  
 
فرهادی تصریح کرد: زمینه‌های ایجاد فساد همچنان وجود دارد و امثال شهرام جزایری و امیر خسروی‌ها رفتند اما ممکن است فرد دیگری بیاید و با عناوین مختلف مرتکب فساد شود بنابراین اصل کار در این است که با نظارت‌های دقیق شاهد فسادهای دو الی 3 میلیاردی نباشیم.  
 
وی افزود: سیستم دولت نمی‌داند چه کسی چه قدر درآمد دارد بنابراین باید 15 دستگاه نظارتی با هم همکاری کنند و در راستای جلوگیری از فساد برنامه‌های روشنی تدوین کنند.
 
مدیر کل بازرسی استان تهران در پایان خاطر نشان کرد: وظیفه دستگاه نظارتی این است که کارها را به دقت رصد کند و هر فردی به هر نحوی مرتکب فساد شود با آن برخورد خواهیم کرد و همچنین در تلاشیم که نگذاریم تصرفات غیرقانونی رخ دهد.

انتهای پیام/
برچسب ها: بازرسی ، استان ، تهران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.