سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خراسان جنوبی/

برگزاری همایش بین المللی امنیت انسانی در غرب آسیا در خراسان جنوبی

همایش بین المللی امنیت انسانی در غرب آسیا در استان خراسان جنوبی برگزار می شود.

برگزاری همایش بین المللی امنیت انسانی در غرب آسیا در خراسان جنوبی

همایش بین المللی امنیت انسانی در غرب آسیا در استان خراسان جنوبی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بیرجند ؛ دبیر همایش بین المللی امنیت انسانی در غرب آسیا در جلسه برنامه ریزی و هماهنگی برگزاری این همایش در بیرجند با اشاره به اینکه برای دومین بار در خراسان جنوبی این همایش برگزار می شود افزود: معرفی و شناساندن خراسان جنوبی در عرصه های علمی از مزایای برپایی این همایش است

خامسان با بیان اینکه از مسئولان دفاتر سازمان ملل برای حضور در این همایش دعوت شده تصریح کرد: این دفاتر بودجه های مناسبی دارند که اگر استان در زمینه محورهای همایش طرح و برنامه داشته باشد حتما مورد حمایت قرار خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری یک همایش بین المللی از بعد مسائل اجرایی، تبلیغات و تأمین امنیت حائز اهمیت است که باید مدنظر دستگاه های ذیربط قرار گیرد.

وی از تمامی ارگان ها و دستگاه های استان برای برگزاری هرچه بهتر این همایش تقاضای همکاری کرد و افزود: این همایش برای اردیبهشت ماه سال آینده در نظر گرفته شده اما هنوز فرصت برای تغییر زمان برگزاری آن باقی است.

رئیس دانشگاه پیام نور بیرجند نیز در این جلسه گفت: دانشگاه پیام نور امکانات خود را از قبیل سوئیت ها، سالن های همایش و غذاخوری، سرویس ایاب و ذهاب و یک وعده ناهار رایگان را برای میهمانان این همایش در نظر می گیرد.

ثقفی تصریح کرد: با توجه به اینکه این همایش سال آینده برگزار می شود، 24 سوئیت این دانشگاه تا سال آینده احداث می شود.

وی افزود: انجمن علمی جغرافیای ایران نیز می تواند در این همایش بین المللی کمک کننده باشد که باید از توان علمی آن بهره برد.

رئیس دانشگاه پیام نور بیرجند همچنین یادآور شد: در حال حاضر نشریات علمی ترویجی و علمی پژوهشی در دانشگاه های استان بسیار اندک است که از الان می توان اخذ مجوز آن را از طریق فرهنگ و ارشاد اسلامی پیگیری کرد تا برای سال آینده نشریات پرباری منتشر شود.ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.