سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همایش بزرگ صعود قله دنا در ولادت امام رضا(ع) برگزار می‌شود

معاون دانشجویی و جوانان جمعیت هلال احمر از برگزاری همایش بزرگ صعود قلع دنا همزمان با ولادت امام رضا(ع) خبر داد.

امیر للگانی معاون دانشجویی و جوانان جمعیت هلال احمر در گفتگو با   خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: همایش بزرگ صعود قله دنا همزمان با میلاد با سعادت امام رضا(ع) در قله دنا و دراستان‌های فارس، اصفهان و کهکیلویه و بویر احمد برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این طرح همزمان با آخرین روز دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع) روز یکشنبه 16 شهریور ماه سال 93 در قله دنا و رشته کوه زاگرس در دست اجرا است.

للگانی اظهار داشت: در این طرح بیش از 350 صعود کننده و عاشقان امام رضا(ع) همزمان با میلاد امام رضا(ع) در رشته کوه‌های زاگرس و قله دنا در همایش بزرگ صعود قله دنا شرکت می‌کنند.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: برگزاری همایش بزرگ صعود قله دنا با حضور بیش از 350 صعود کننده و عاشقان امام رضا(ع) از سراسر کشور در استان‌های اصفهان، شیراز و کهکیلویه و بویراحمد همزمان با میلاد امام رضا(ع) با همکاری و مشارکت اعضای کانون‌های طلاب، دانشجویی ،‌جوانان کشور و جمعیت هلال احمر از اقدامات اجرایی این طرح است.

للگانی خاطر نشان کرد: برگزاری همایش بزرگ پیاده روی در دو اردوگاه مهر بندر انزلی و اردوگاه مهر استان کرمانشاه همایش بزرگ پیاده روی رضوی در مشهد مقدس، برگزاری اردوهای فرهنگی و آموزشی رضوی ، استقرار امدادگران با دوچرخه در اطراف حرم مطهر امام رضا(ع) برای امدادرسانی به زائران در دهه کرامت از اقدامات دیگر جمعیت جوانان هلال احمر است.

انتهای پیام/


برچسب ها: دنا ، همایش ، اقدمات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.