سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اولین کاور هوشمند تولید شده توسط سونی برای اکسپریا Z3 معرفی شد

کاورهای اختصاصی پرچم دارهای مختلف یکی از جذاب ترین لوازم جانبی می باشد که توسط کمپانی های سازنده ی اسمارت فون ها تولید می شوند، سامسونگ، اچ تی سی، ال جی و ... از شرکت های تولید کننده ی این کاورها برای پرچم دارهای خود می باشند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، سونی نیز پس از عرضه چهارمین پرچم دار از خانواده Z با معرفی Style Cover هوشمند SCR24، به صورت رسمی اولین کاور خود را برای اسمارت فون اکسپریا Z3 معرفی کرد.کاربران از طریق این کاور می توانند به ضروری‌ترین امکانات اکسپریا Z3 خود بدون نیاز به باز کردن پوشش کاور دسترسی داشته باشند.








نحوه کار این کاور بر مبنای تکنولوژی NFC می باشد، به طوری که پس از اتصال گوشی به کاور، کاربر می‌تواند ویجت ها و برنامه هایی که می خواهد در زمان بسته بودن کاور به آن ها دسترسی داشته باشد را انتخاب کرده و در پنجره ی کاور نمایش دهد، به عنوان مثال بدون باز کردن کاور گوشی می توان دوربین را فعال و یا به تماس تلفنی و پیام رسیده پاسخ داد.

نکته مثبت SCR24 در زمان استفاده دسترسی کاربر به تمامی پورت های گوشی است؛ به طوری که حتی اگر بخواهید به پین های شارژ مغناطیسی نیز دسترسی داشته باشید نیاز به خارج کردن گوشی از کاور دستگاه ندارید؛ Style Cover در چهار رنگ مسی، مشکی، سفید و فیروره ای مطابق رنگ بندی اکسپریا Z3 عرضه خواهد شد.



انتهای پیام./
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.