سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

افزایش 10 درصدی تردد مسافر از گمرکات آذربایجان غربی

ناظر گمرکات آذربایجان غربی از افزایش 10 درصدی تردد مسافر از گمرکات آذربایجان غربی در طول پنج ماه امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه؛میرهاشم سیداحمدی با اشاره به تردد مسافران از گمرکات آذربایجان غربی، اظهار داشت:‌ پنج ماه امسال یک میلیون و 426 هزار و 99 مسافر از گمرکات آذربایجان غربی تردد داشته‌اند.

وی تصریح کرد: از این تعداد 730 هزار و 310 نفر در قالب مسافر ورودی از طریق گمرکات آذربایجان غربی به کشور وارد شده‌اند که در این میان بیشترین سهم مربوط به گمرک بازرگان با ورود 276 هزار و 429 نفر بوده است.

ناظر گمرکات آذربایجان غربی همچنین با اشاره به تعداد مسافران خروجی از گمرکات آذربایجان غربی به خارج از کشور در طول این مدت، گفت: در این مدت 695 هزار و 789 مسافر از طریق گمرکات آذربایجان غربی به خارج از کشور سفر کرده‌اند که بیشترین میزان خروجی از طریق گمرک بازرگان با 259 هزار و 292 بوده است.

سید احمدی بر این اساس میانگین تردد روزانه از گمرکات استان را 9 هزار و 507 نفر اعلام کرد و افزود: این رقم در مقایسه با میانگین روزانه سال گذشته که 8 هزار و 644 نفر بوده، 10 درصد رشد داشته است.

وی با بیان اینکه تردد مسافر از گمرکات آذربایجان غربی در پنج ماه امسال نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته 10 درصد افزایش یافته است، تصریح کرد: در طول مدت مشابه سال قبل تعداد مسافران تردد یافته از گمرکات آذربایجان غربی یک میلیون و 296 هزار و 605 مسافر بوده است.

ناظر گمرکات آذربایجان غربی تصریح کرد: گمرک رازی با 72 درصد افزایش در تعداد مسافران ورودی و 58 درصد در تعداد مسافران خروجی بیشترین تغییر مثبت را در مقایسه با میزان تردد مسافر در پنج ماه سال گذشته داشته است.

سید احمدی ادامه داد: بیشترین تغییرات منفی نیز در میزان تردد مسافر از گمرک ارومیه بوده است که بر اساس آن حجم مسافر ورودی از این گمرک در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 38 درصد و حجم مسافر خروجی از این طریق نیز 32 درصد کاهش یافته است.ش

برچسب ها: مسافر ، ناظر ، ارومیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.