سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مسابقات پایگاه‌های تابستانی مدارس در منطقه ی 10

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه‌ی 10 از برگزاری مسابقات پایگاه‌های تابستانی مدارس براساس هویت و سبک زندگی دینی مبتینی بر مسجد محوری در قالب داستان نویسی،‌ نقاشی، خوشنویسی، خلاصه نویسی،‌جملات کوتاه خبرداد.

سید جواد حسینی معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 10 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: پایگاه تابستانی با رویکرد مهارت آموزی و تقویت نیاز‌های معنوی، روحی، روانی و عطفی دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان در رقابت اجرایی کلاس‌ها و برنامه‌های آموزشی،‌علمی، مذهبی، فرهنگی، ورزشی، است که در تابستان امسال برگزار شد وبا استقبال دانش‌آموزان همره بود.

وی ارتقای مهارت‌های فرهنگی، هنری و ورزشی دانش‌آموزان را متناسب با آموزه‌های تربیت اسلامی از ویژگی‌های پایگاه برشمرد و تصریح کرد: علاوه بر برگزاری کلاس‌های آموزشی و تور‌های گردشگری، مسابقات داستان نویسی، نقاشی،‌ خویش‌نویسی، خلاصه نویسی درپایگاه‌های تابستانی مدارس تدارک دیده شده و در دست اجرا است.

حسینی در خصوص شرایط شرکت درمسابقات و نحوه‌ی ارسال آثار گفت: آثار ارسالی در رشته‌ی عکاسی سیاه و سفید با حجم حداکثر 4 مگابایت یا در فرمت JPG فاقد لوگو، نوشته و تاریخ باشد.
همچنین در رشته‌ی داستان نویسی موضوع آثار باید درباره ‌ی تکریم و پاسداشت گویش‌ها و آداب و رسوم و فرهنگ ایرانی بر مبنای قصه‌ها و داستان‌های بومی و محلی باشد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: کارت هدیه ، فلش مموری، استفاده‌ی رایگاه و نیم بها از استخر، سونا و جکوزی و مراکز ورزشی منطقه‌، تورنیمروزی تهران گردی،‌ تور بازدید از برج میلاد و جوایز ارزنده‌ی غیر تقدی از هدایای نفرات برتر شرکت کنند در این مسابقه است و شرکت کنندگان باید نام و نام‌خانوادگی، شماره تماس، نام مدرسه و نشانی پست الکترونیکی خود را همراه با آثار خود تا 30 شهریور ماه به نشانی پست الکترونیکی اداره فرهنگی شهرداری منطقه‌ی 10 outlook.com@Farhangi 10 ارسال کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.