سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قنبرپور: دیدارهای سخت و حساسی را پیش روی خود داریم

نشست مطبوعاتی سرمربی تیم ملی نوجوانان امروز در تایلند برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ مصطفی قنبرپور با حضور در نشست مطبوعاتی در جمع خبرنگاران گفت: از کنفدراسیون فوتبال آسیا به خاطر برگزاری مسابقات و از کشور تایلند به خاطر میزبانی این دوره از بازیها تشکر می کنم.

وی درباره شناخت از حریفان ایران در این دوره از بازیها گفت: تمام تیمهای حاضر در این بازیها بسیار خوب هستند و هر چهار تیم با توجه به نزدیک بودن در منطقه غرب آسیا، یک شکل بازی می کنند و تقریبا نوع بازیشان یکی است.

سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران درباره اولین بازی که برابر قطر برگزار می شود، در ادامه افزود:  بازی اول بسیار حساس و پر اهمیت است و با نهایت احترام به تیم حریف، قصد داریم که در این مسابقه با تمرکز بالا و به دور از احساسات و با تفکر به رقابت بپردازیم و پیروز میدان شویم. امیدواریم که بتوانیم بازیها را در مقابل حریفان خود به خوبی به پایان برسانیم.

قنبرپور در ادامه بیان کرد: در مسابقات پاکستان به عنوان تیم اول صعود کردیم و خوشحالیم که در جمع 16 تیم برتر آسیا هستیم. آمادگی خوبی برای حضور در مسابقات آسیایی تایلند داریم. حضور در  تورنمنت مالزی، برگزاری دیدارهای تدارکاتی مقابل ژاپن و شرکت در تورنمنت آذربایجان و همچنین بازیهای تدارکاتی داخلی باعث شده که تیم ملی نوجوانان ایران با آمادگی خوبی در مسابقات قهرمانی آسیایی تایلند حضور داشته باشد. امیداورم که جزء 4 تیم برتر آسیا قرار بگیریم و همزمان جواز مسابقات جام جهانی نوجوانان جهان در سال 2015 شیلی را کسب کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان ایران با شرایط آب و هوایی تایلند مشکلی دارند یا خیر ؟ گفت: این منطقه رطوبت بسیار بالایی دارد بر همین اساس به کشور مالزی و ژاپن سفر کرده تا بازیکنان با این شرایط آب و هوایی خود را وفق دهند و همچنین دو روز زودتر به تایلند سفر کرده ایم تا با انجام تمرینات؛ بازیکنان در شرایط خوبی قرار بگیرند. هرچند رطوبت بالا و بارندگی در روند بازیهای تاثیر گذار خواهد بود اما با توجه به اینکه در گروه سختی قرار داشته و رقابت های سختی را پیش روی خود داریم، امیداور هستم عملکرد قابل قبولی را از خود به ثبت برسانیم.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.