سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از سوی بانک ملی ایران اعلام شد

بانک ملی حامی و مشوق پیوند اعضا

بانك ملي ايران در يازدهمين سالگرد بزرگداشت پيوند اعضا با حمايت مالي خود، عنوان حامي اصلي اين همايش را به خود اختصاص داده و گام موثري در راستاي ارتقاء فرهنگ پيوند عضو برداشت.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک ملی ایران؛ "جشن نفس، جشن زندگي" با حمايت موثر بانك ملي ايران و با حضور  حسن هاشمي وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي، ولايتي رئيس انجمن پيوند اعضاي ايران و رئيس مركز پزشكي مسيح دانشوري و همتي مديرعامل بانك ملي ايران در برج ميلاد برگزار شد.
 
بانك ملي ايران در راستاي ايفاي مسئوليت‌هاي اجتماعي خويش و نقش‌آفريني در عرصه‌هاي اجتماعي و فرهنگي در اين قبيل امور خيريه و عام المنفعه حضور فعال و اثربخشي داشته و در يازدهمين سالگرد بزرگداشت پيوند اعضا با حمايت مالي خود، عنوان حامي اصلي اين همايش را به خود اختصاص داده و گام موثري در راستاي ارتقاء فرهنگ پيوند عضو برداشت.
 
وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي طي سخنان كوتاهي كه در اين همايش ايراد كرد، اهداء كنندگان عضو را هنرمندان واقعي دانسته و افزود: اين افراد در واقع با عشق و ايمان بالا مهم‌ترين و بهترين تصميم دوران زندگي و حيات خويش را مي‌گيرند.
 
وي با تاكيد بر ضرورت ارتقاء فرهنگ اهداي عضو، جمهوري اسلامي را در اين زمينه بي‌رقيب خواند و از حمايت‌هاي بانك ملي ايران تشكر و قدرداني كرد.
 
در اين گردهمايي خانواده‌هاي اهداء كننده، گيرندگان اعضاي پيوندي و بيماران منتظر پيوند و تعدادي از هنرمندان، حضوري چشمگير داشتند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: بانک ، ملی ، جشن ، اهدا ، عضو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.