سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بررسی ویژگی نوجوان موفق در "یه عصر طلایی"

بررسی ویژگی‌های نوجوان موفق موضوع برنامه این هفته یه عصر طلایی کاری از گروه کودک و نوجوان شبکه تهران از امروز شنبه ساعت 17:55 دقیقه روی آنتن می‌رود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط عمومی شبکه تهران، مجتبی احمدی تهیه کننده برنامه یه عصر طلایی در توضیح بیشتر این مطلب افزود: در  آستانه میلاد با سعادت امام رضا ( ع) این برنامه مسابقه پیامکی با موضوع دیدگاه و تدابیر امام رضا ( ع) در رابطه با نوجوانان و ارتباط ایشان با امام جواد ( ع) در دوران نوجوانی برگزار می‌کند .  

احمدی ادامه داد: بررسی ویژگی های نوجوان موفق و تعریف جدید از نوجوان موفق  موضوع سه برنامه یه عصر طلایی در این هفته است که در روزهای شنبه ، دوشنبه ، چهارشنبه از شبکه تهران پخش می شود. 

تهیه کننده برنامه یه عصر طلایی با اشاره به تبین موضوع برنامه یاد آور شد: ارائه تعریف جدید از موفقیت برای نوجوانان  و پارامتر های موفقیت و ... محور این برنامه را شامل می‌شود. 

برنامه زنده یه عصر طلایی دارای بخش های مختلفی  از جمله نیمکت طلایی، یه آدم طلایی، گپ و گفت طلایی، یه دلنوشته طلایی، یه پیشنهاد طلایی و... تشکیل شده که در آن سعی بر این است بیش از هر چیز مخاطب نوجوان وارد بحث و گفت وگو شود و از خواسته هایش بگوید.

یه عصر طلایی فرصتی است برای صحبت کردن نوجوان و برقراری یک ارتباط صمیمانه بهتر از قبل با خانواده به خصوص پدر و مادر. یکی از اضلاع اصلی این برنامه تلویزیونی خانواده هاهستند که می توانند با ارائه راهکار خود وارد هر یک از مباحث محوری برنامه شوند.

برنامه " یه عصر طلایی " ویژه نوجوانان  کاری از گروه کودک و نوجوان شبکه تهران روزهای زوج (شنبه، دوشنبه ،چهارشنبه ) ساعت 17:50 بر روی آنتن شبکه تهران می‌رود. 

 
انتهای پیام/ اس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.