سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توسط معاون علمی و فناوری رییس جمهوری صورت گرفت

انتصاب دبیر و اعضای شورای سیاستگذاری کانون‌های هماهنگی دانش، صنعت و بازار

ستاری دبیر و اعضای شورای سیاستگذاری کانون‌های هماهنگی دانش، صنعت و بازار معاونت علمی را منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار فناوری‌های نوین باشگاه خبرنگاران و به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در حکمی دکتر محمود شیخ زین الدین را به عنوان دبیر و عضو شورای سیاستگذاری کانون های هماهنگی دانش، صنعت و بازار این معاونت منصوب کرد. 

در متن این حکم آمده است: 
با عنایت به مراتب تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی و با استناد به بند نهم از ماده سوم مصوبه شماره 1912/92/ش مورخ 1392/02/03 ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور در خصوص کانون های هماهنگی دانش، صنعت و بازار، به موجب این حکم جنابعالی را به عنوان عضو و دبیر شورای سیاستگذاری کانون های هماهنگی، دانش، صنعت و بازار منصوب می نمایم.

ستاری در بخش دیگری از این حکم تاکید کرده است: انتظار می رود با توکل به خداوند متعال، ضمن اتخاذ رویکرد ملی و فرادستگاهی و با ایجاد همگرایی و هماهنگی میان دستگاه های حاکمیتی در تحقق اهداف کانون های هماهنگی دانش، صنعت و بازار کوشا باشید. 

گفتنی است، دکتر محمود شیخ زین الدین سمت معاون نوآوری و تجاری سازی فناوری معاونت علمی را نیز برعهده دارد. 

براساس این گزارش، دکتر محمدحسن عصاره و دکتر مجید متقی طلب نیز طی احکامی از سوی معاون علمی و فناوری رییس جمهوری، به عنوان عضو شورای سیاستگذاری کانون های هماهنگی دانش، صنعت و بازار منصوب شده اند. 

در دومین جلسه شورای سیاستگذاری کانون های هماهنگی دانش، صنعت و بازار که هفته گذشته در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد، اساسنامه کانون‌های هماهنگی دانش، صنعت و بازار به تصویب رسید.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.