سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دریابیگی‌: هیچ تیمی را دست کم نمی گیریم

سرپرست تیم والیبال نوجوانان ایران پس از برد قاطع ایران در اولین مسابقه رقابت‌های قهرمانی نوجوانان آسیا گفت: هرچند قطر را با اقتدار کامل شکست دادیم اما تیم ما هیچ تیمی را دست کم نخواهد گرفت.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ دریابیگی عنوان کرد: والیبالیست‌های ایران با تدارکات کاملی که پیش از مسابقه دیده شد بسیار آماده به رقابت‌های قهرمانی آسیا آمده‌اند اما برد قاطع برابر قطر نباید در بازیکنان غرور کاذب ایجاد کند.

دریابیگی با تمجدید از عملکرد بازیکنان ایران در بازی مقابل قطر عنوان کرد: تیم سه روز پیش از موعد معمول مسابقات به سریلانکا آمد. انجام چندین جلسه تمرینی سخت در سریلانکا و انجام یکی دیدار تدارکاتی برابر تیم میزبان، تا حدود زیادی شرایط فیزیکی و ذهنی بازیکنان را با شرایط موجود هماهنگ کرده است.
 
وی افزود: هرچند میزبانی سریلانکایی ها بسیار ضعیف است و حتی ازفراهم کردن ساده‌ترین امکانات مثل سالن مناسب تمرین و مسابقه و اینترنت عاجز هستند اما کادر فنی و سرپرستی تیم تلاش کرد بازیکنان بدون دغدغه فقط آماده مسابقات شوند.
 
وی با انتقاد از میزبانی سریلانکا عنوان کرد: امروز در تمام دنیا سالن مسابقات از اینترنت پرسرعت برخوردار است اما در کلمبو و تنها سالن ورزشی شهر حتی اینترنت معمولی نیز وجود ندارد و کادر رسانه‌ای تیم با مشقت فراوان از اینترنت موبایل برای ارسال اخبار و عکس به ایران استفاده می‌کند.
 
سرپرست تیم والیبال نوجوانان ایران اضافه کرد: تیم ما به دنبال هفتمین قهرمانی ایران در رقابت‌های نوجوانان است و حتی در شرایط سخت سریلانکا بازیکنان و کادر فنی از هیچ تلاشی برای موفقیت ایران کوتاهی نخواهند کرد.
 
 
تیم والیبال نوجوانان ایران ظهر شنبه(پانزدهم شهریور) در اولین مسابقه خود در دهمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا با نتیجه سه بر صفر قطر را شکست داد. والیبالیست‌‌های ایران ظهر یکشنبه (۱۶ شهریور) در دومین مسابقه مرحله گروهی به مصاف هند می‌روند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.