سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عباسپور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران:

ایجاد مدارس استاندارد در مناطق آزاد/ مجهز کردن مناطق آزاد به آخرین دستاورد‌های فناوری درحوزه‌ی تعلیم و تربیت

مدیر امور شورای آموزش و پرورش گفت: در تلاش هستیم یکی از مناطق آزاد را به آخرین دستاورد‌های فناوری در حوزه‌ی تعلیم و تربیت مجهز نماییم.

نورعلی عباسپور مدیر امور شورای آموزش و پرورش در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، در خصوص تفاهم‌نامه‌ی آموزش و پرورش با مناطق آزاد گفت: آموزش و پرورش تفاهم نامه‌ای با را با مناطق آزاد امضا کرده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه 6 منطقه‌‌ی آزاد در کشور وجود دارد، گفت: در این مناطق رئیس منطقه‌ی آزاد رئیس شورای آموزش و پرورش است و این مناطق تابع قواعد و معمول سایر شهرها نبوده و مدیریت ویژه‌ای دارند.

عباسپور با اشاره به اینکه این تفاهم‌نامه در خصوص حمایت از بخش‌های سخت‌افزاری مدارس است، تصریح کرد: ساخت، نوسازی و مشارکت در تامین منابع، برگزاری همایش‌ها وبرنامه‌ها یکی از اهداف امضای این تفاهم‌نامه بوده است.

مدیر امور شورای آموزش و پرورش اضافه کرد: به دنبال این هستیم که به صورت ویژه در این مناطق مدارس استاندارد را ایجاد نماییم و مدیران را برای بازدید از این مدارس به مناطق آزاد ببریم.

وی با بیان اینکه ایجاد منطقه‌ی آموزش و پرورش الگوی نمونه در مناطق آزاد و توانمند‌سازی معلمان از اهداف امضای این تفاهم‌نامه است، افزود: در حقیقت تلاش می‌کنیم که یکی از مناطق آزاد را مجهز به آخرین دستاورد‌های فناوری در حوزه‌ی تعلیم و تربیت نماییم که دبیر‌خانه‌ی شورای مناطق آزاد نیز در این خصوص اعلام آمادگی کرده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: منطقه ، آزاد ، اهداف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.